Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nickyu schreef:verder ook een b wedstrijdje springen (of je paard zijn hoeven uitkrabben etc) kan ook net zo dodelijk zijn ...
nickyu schreef:
verder ook een b wedstrijdje springen (of je paard zijn hoeven uitkrabben etc) kan ook net zo dodelijk zijn ...
Quellian schreef:nickyu schreef:verder ook een b wedstrijdje springen (of je paard zijn hoeven uitkrabben etc) kan ook net zo dodelijk zijn ...
Wel typisch dan dat de dierenorganisaties bezig zijn om deze race te verbieden

Huertecilla schreef:Wel typisch dan dat de dierenorganisaties bezig zijn om deze race te verbieden

Suelza schreef:Zulke dingen mogen anno 2005 niet meer gebeuren. Dieren hebben ook rechten en godzijdank zijn er dierenrechtenorganisaties die dit ook inzien en actie ondernemen...
Anouar15 schreef:Ik ben ook tegen stierenvechten en verder alles waarbij dieren opzettelijk pijn aan wordt gedaan.
Huertecilla schreef:Anouar15 schreef:Ik ben ook tegen stierenvechten en verder alles waarbij dieren opzettelijk pijn aan wordt gedaan.
En?! Slaap je vastgeketend aan het hek bij Anky voor de deur?!
Anouar15 schreef:Ik hou mijn paard niet 100% paardgericht, hij staat 's nacht binnen en ik rij erop. Maar ik jaag hem niet de dood in.