Natuurlijk heb ik geprobeerd die man op andere gedachte te brengen elke keer als ik hem tegenkwam + heb ik foldertjes (met dank aan de ezelopvang) in zijn brievenbus gedaan over ezels voeding-omgang e.d.
Maar elke keer als ik langs dat huis rijdt op mijn paarden dan moet ik aan dat arme dier denken die in dat stalletje staat (alleen
) heel de dag met een uitloop van 5x5m.Ik wil die ezel proberen te kopen (laat ik een vriendin geld bieden- mij kent hij inmiddels te goed!) maar weet niet wat zo'n dier waard is ?? ik weet ook niet of het een merrie-hengst-ruin is ! dus svp prijzen voor alle 3 de gevallen. Ik heb het gisteren met het plaatselijke dierenasiel besproken, het dier kan daar iig tijdelijk onder gebracht worden (ik heb geen stal over
)
) en in mijn-op het begin vriendelijke- tips was hij niet in geinteresseerd. Bovendien zou ik me alleen maar medeplichtig voelen aan dierenmishandeling als ik hem op die wijzen zou helpen de ezel te verzorgen (heeft nog nooit een wei of soortenoten gezien
)

)