wat moet ik doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

kiwie

wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 18:35

krijg ik net van een hele goede vriendin te horen. Dat zij een jongen kent die een paard heeft gekocht voor zijn moeder.Die jongen en die moeder hebben allebei helemaal geen verstand van paarden. dat paard staat heel de dag op een kaal stuk land en heeft geen stal. Het enigste wat dit paard te eten krijgt is hooi en meer niet. Nu hebben ze ook een veulen aangeschaft als gezelschap. Nu doen ze helemaal niks met het paard en veulen alleen hooi geven. Als ze straks kunnen rijden willen ze er wel op gaan rijden. Heel de wei ligt vol met poep en hebben ze nog nooit uitgemest. Wat moet ik nu doen?

Heb het paard zelf nog niet gezien maar wil wel contact op gaan nemen met die jongen. Die vriendin van mij heeft wel al een foto gezien die zal ze binnenkort door sturen naar mij. Maar dit kan toch niet dat een jongen een paard koopt voor zijn moeder.

Die vriendin heeft niet veel verstand van paarden maar weet wel dat het er niet goed uit ziet.

ellepel

Re: wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:50

ga er heen en bied je aan als hulp!!!

met een beetje goed praten en slim handelen heb je ze vrij snel zo ver dat ze weten hoe het allemaal werkt bij de paarden.....

enne dat ze hooi krijgen is juist goed, een paard wat verder niks doet hoeft in principe geen brok te hebben asl het voldoende hooi krijgt

kiwie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-05 19:16

heeft er nog iemand een idee wat ik kan doen?

Ibbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:18

Eerst verifieren of het verhaal wel klopt.

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 19:20

Idd, eerst maar eens zien of het wel klopt!
En als het waar is kan je misschien helpen ofzo?