hallo, dit is mijn paarden leven: ik was 7 toen ik begon met paardrijden op een manege waar ik dan ook vier jaar gereden heb, maar na die 4 jaar kreeg ik een verzorg pony Max die heb ik twee jaar gehad, maar de eigenaar van het terrein waar Max stond had iets tegen mij en ik kreeg dus ruzie met haar en ben toen maar weg gegaan bij Max. toen kreeg ik Angel een super lief paardje maar de eigenaar werd ziek en heeft der weg gedaan zonder dat ik het wist, ik kwam op stal en zij was nergens meer te vinden. dus na dat half jaar dat ik haar verzorgde kreeg ik Isabella, helaas kon ik haar maar 1 keer in de week rijden, maar na een tijd kreeg ze iedere keer blesures aan der been, ik kon niet meer op der rijden dus ging ik bij haar ook maar weg na 10 weken niet gereden te hebben werd ik het zat dat ik niet meer kon rijden en een verzorgpony was ook al niet te vinden dus ging ik zeuren om een eigen paard, en mijn ouders zeiden na veel praten eindelijk JA na nog eens een tijd zoeken vonden we Ricardo alles was goed en de koop was al bijna rond maar ineens bleek dat hij afgekeurd was en dat de eigenaar ons bedrogen had. dus maar weer verder zoeken en via via kwamen we bij Milou en zij is het helemaal voor mij, kijk hier een foto van der, commentaar mag