Job in de paarden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Memuska

Job in de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 12:59

Zoiets heb ik natuurlijk weer voor Jullie herinneren je misschien nog die springstal waar ik begin dit jaar een week de paarden gaan rijden was toen die mensen op reis waren. Een vriendin van me werkte daar als stalknecht/groom, maar ze had er genoeg van (om allerlei ingewikkelde redenen, die op zich niets met die mensen of die paarden zelf te maken hadden) en heeft zich laten ontslaan. Die mensen zijn dus nu op zoek naar iemand om haar te vervangen, én iemand om te rijden... Nu heeft ze dat laatste al vaker laten horen, en bovendien begon ze er van de week weer over tegen Tom : ze hebben nl een zaak in juwelen en ik had een aantal dingen binnengebracht voor reparatie, die waren nu klaar en Tom belde om te horen wanneer ze thuis waren zodat we ze konden ophalen, waarop die mevrouw zei dat ik moest meekomen want ze moest me wat vragen ivm een bijverdienste en hun paarden. De link is dus snel gelegd
Nu komt me dat mooi uit vermits ik op zoek ben naar een leuke maar toch goedbetaalde bijverdienste, en ik maar drie dagen per week les heb. Ik weet natuurlijk niet wat de juiste afspraken zouden zijn, maar met die mensen valt prima te handelen en hun paarden worden eigenlijk helemaal niet zo vaak gereden dus ik denk dat er wel een regeling te treffen valt die voor hun en mij. Maar iets houdt mij tegen... Ik ben een beetje bang dat het teveel van het goede gaat worden: én paarden als bijverdienste, én mijn lesgeven, én Mushje... Het zijn altijd paarden op die manier Wie werkt er hier allemaal met paarden en hoe zien jullie dat? Of de anderen: wat denken jullie?

KellyenXena

Re: Job in de paarden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 15:53

Ik werk nu al een aantal jaar in de paarden.. Heb intern op enkele stallen gezeten als ruiter..Dag en nacht paarden paarden paarden.....en nog eens paarden ..Ik moet zeggen dat ik er totaal geen problemen mee heb.
Op dit moment woon ik weer thuis en rijd voor een stoeterij een aantal paarden. Omdat hier helaas geen volledige dag mee te vullen is,zoek ik hiernaast nog iets in de horeca, waar ik me ook wel op verheug. Tot ik weer iets tegenkom,met nog meer paarden
Mijn advies: Go for it!