Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Strateeg schreef:en dat je zelf je voer mest stro etc moet verzorgen dat zit erin als je bij een particulier in de achtertuin gaat huren..

lindsey schreef:Stal vind ik aan de krappe kant maar zou ik nog wel accepteren als de rest van de voorzieningen heel erg goed zouden zijn.
) 
OemmiejO schreef:@ lindsey...
er zijn ook nog pony's hoor..
Amethyst schreef:Nee, ik zou geen interesse hebben. Alleen al het feit dat de paarden niet 24 uur per dag, 7 dagen in de week buiten kunnen staan in de wei is voor mij voldoende om "Nee" te zeggen. Ik vind het erg belangrijk dat paarden gewoon altijd naar buiten kunnen. Een paard moet zoveel mogelijk paard kunnen zijn.
Ook vind ik de bak te klein. 20 x 40 is toch wel het minimum. De mogelijkheid om buiten te rijden maakt wel veel goed, maar toch niet helemaal...
Ik geloof gerust dat er mensen zijn die dit wel willen hoor!
En zeker als er bij jou in de buurt niet zoveel stalling aangeboden wordt. Het is ook een groot voordeel dat er niet zoveel paarden staan, en je dus bijna altijd alleen in de bak kan, en er verder niemand zomaar aan je paardje zit, wat bijvoorbeeld op een manege wel kan. Zofy schreef:Sorry maar ik denk dat je niet goed hebt gelezen.
Volgens mij weten een paar mensen niet wat een paddock is?
Paddock is gewoon een omheind stuk land maar dan zonder gras. Dus je paard kan wel 24uur per dag 7 dagen per week buitenstaan.
Vroeger hadden wij ze vaak in de zomer de hele tijd buiten staan.
Amethyst schreef:Volgens mij weten een paar mensen niet wat een wei is?
Wei is gewoon een omheind stuk land, maar dan met gras.
En als je goed gelezen had, dan had je gezien dat ik mijn paarden 24/7 in de wei wil hebben en niet in een paddock
Was omdat er ook al paar zeiden dat ze niet naar buiten kunnen, maar wou dus even duidelijk maken dat dat dus wel mogelijk is. Citaat:'t Gooi...