Wat zijn de kosten van wedstrijdrijden? Therma lijn?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy_Komen

Wat zijn de kosten van wedstrijdrijden? Therma lijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:46

Hoi iedereen,
Hoogst waarschijnlijk ga ik binnenkort een Kwpn merrie rijden. Het is tevens de bedoeling dat ik na een tijdje wedstrijden met deze merrie ga rijden. Nu vroeg ik mij af, aangezien het jaaaaaaren terug is dat ik wedstrijden reed, wat de kosten daarvan zijn.

Je zit natuurlijk met je lidmaatschap. Moet je persé bij een vereniging? En wat zijn de kosten van een wedstrijd?

Hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen!

Kennen jullie toevallig de Therma (of zoiets) lijn? Dat zou de lijn zijn van deze merrie, en ben dus wel benieuwd wat daar over bekend is.

Alvast bedankt iedereen!!

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 20:05

Je moet een startkaart aanvragen (info op www.knhs.nl ), je moet je lidmaatschap betalen van de vereniging (gewoon even rondbellen wie er goedkoop zijn ), de kosten van de startcoupons (staat ook op de site van de KNHS) en de kosten van de proeven die sterk wisselen, meestal rond de 5 tot 7,50 Euro per proef maar goedkoper en duurder komt ook voor. Hou er ook rekening mee dat je die dag graag iets zult willen eten en drinken, net als de mensen die meegaan om te groomen.

Wendy_Komen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 20:08

Dank je wel Urielle. Nog even wat vraagjes If you don't mind. Ik moet dan dus wel lid worden van een vereniging. Daar hoef ik dan niet te lessen? En krijg ik dan van hun de startcoupons van hun, of moet ik die zelf regelen?
Alvast bedankt!!

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 16:43

niet rijdend lid is heel normaal bij elke vereniging

aisha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:23

wat kost nou een startkaart dan gemiddeld???

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 17:25

Startkaart kost bij ons € 37,-.
Coupons kun je via je vereniging of zelf bestellen, maar ze worden wel bij je vereniging afgeleverd.

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 19:29

aisha schreef:
wat kost nou een startkaart dan gemiddeld???

Het verschilt voor een pony of een paard en of je entreegeld moet betalen etc. dus kijk even op http://www.knhs.nl zou ik zeggen .