Ik heb het een beetje Chique neergezet, maar het leek me een goede verzamelnaam.
Ik wil graag paardrijkleding en paardenspullen (dekens, dekjes enz) ontwerpen. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?? Met wie kan ik het beste contact opnemen?? Alle info is welkom. Ik wil geen eigen merk ofzo. Dat is gewoon niet haalbaar tenminste niet op dit moment (ben 19 zonder ervaring). Ik wil gewoon leuke dingen ontwerpen die leuke merken dan gaan produceren. Ik zit vol ideeen en weet gewoon wat leuk zou vinden en kennelijk andere ook want dan ligt het een aantal seizoenen later in de winkels en dan is het heel populair. Ik denk dat ik gevoel heb voor Trends.
Dit is dus geen pennyverhaaltje, maar iets dat ik heel graag als beroep (maakt niet uit full of parttime) zou willen doen.
Wat wil je weten? Ik heb het 2 jaar gedaan (dekens, dekjes) en nog steeds is er vraag naar spullen van mijn hand maar er is gewoon geen droog brood in te verdienen. Ik kon niet opboksen tegen de fabrieksdekjes en dekens, die zijn gewoon veel goedkoper. Als je voor je zelf gaat werken reken je niet zo snel arbeidsloon mee maar eigenlijk moet je dat wel doen, dan kost 1 dekje ineens 3x zoveel als in de winkel en koopt niemand dat dus, hoe orgineel ook. Je zou het als hobby kunnen doen, dan is het nog redelijk te doen maar om er je werk van te maken.......dan moet je wel iets heel erg moois en aparts kunnen maken, óf je moet een fabriek zo gek krijgen je spullen te maken maar dan zit je wel aan een afname van een paar duizend stuks per keer.........
Als je wat wil weten, pb me maar, misschien dat ik je kan helpen ergens mee.
Er staat in mijn bericht dat ik ook helemaal niet voor mezelf wil werken.
Ik wil gewoon mooie orginele dingen ontwerpen die een merk zoals bijv. Harry's Horse of Happy Valley ofzo gaan produceren.
Ik heb gewoon leuke en frisse ideeen. En hoop dat het dan een hit word in de winkels.
Maja, ik moet wel in contact komen met de goede mensen daarvoor. Mischien dat hier op bokt mensen zijn die voor een paardenspullen bedrijf werken of er 1 bezitten. Of weten welke mensen ik het beste zou kunnen contacteren.