Wat als prijs

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Wat als prijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:13

Bijna weer het einde van het jaar en dan komt de henstenkeuring weer in zicht. Wij willen net als vorig jaar weer een prijsvraag doen. Dus mensen moeten raden of we een premie krijgen en zo ja welke premie. Maar nu moeten we dus weer prijzen bedenken.

Iemand een goed idee voor een prijs? We hebben een klein budget dus het moet wel haalbaar zijn

Ik zat al te denken aan een mooie fleecedeken (heb een hele mooie nieuwe liggen)
En een men buitenrit met de hengst van wie ze het moeten raden

Iemand nog meer ideeen?

Het liefst willen we verschillende prijzen doen omdat er best veel mensen meedoen. Uiteindelijk verloten we dan de prijzen onder de mensen die het goed geraden hebben.

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 12:16

Maar een fleecedeken heeft toch gewoon 1 maat? Daar kan niet iedereen wat mee, of heb ik dat fout?

Op zich is een cadeaubon van bv de paardendrogist geen verkeerd lijkt me. Kun je zo duur en goedkoop maken als je maar wilt.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 12:24

Ja fleecedeken heeft 1 maat. Daarom doen we ook meerdere prijzen. mensen kunnen dan aangeven voor welke prijzen ze mee willen loten en voor welke niet;)

Cadeaubon is inderdaad ook een idee. Moet dan inderdaad wel een cadeaubon zijn van een online ruitersportzaak zodat het niet uit maakt waar mensen wonen.

Marchador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 13:09

Dat is een leuk idee.
Ik denk ook aan een cadeaubon van een online ruitersportzaak, dat idee met het menritje is ook een erg leuk idee vind ik.
Jeteje wat kan je nog meer doen... Ik denk er eens over na

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 13:11

Ja vorig jaar konden we dat nog niet doen, nu loopt hij netjes voor de wagen dus kan het wel. Denk dat er wel een aantal mensen zijn die dat leuk vinden om te winnen. We hebben nu een mooi rondje ondekt van ongeveer 1,5 uur.

Er moeten toch nog wel meer leuke dingen te bedenken zijn.

luuntje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-05 16:29

Een ingelijste foto van het paard.
Een proefles mennen.
Een halster + touw.
Een setje borstels.
Een beker met een foto van het paard erop.

LADPR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-05 19:59

Zijn ook goede ideeen. Heb trouwens al iets leuks geregeld zeg.

2 x een priveles vrijheidsdressuur met actieve deelname. Je mag dus met een paard allerlei tructjes doen en je mag er ook op tijdens allerlei kunstje ook tijdens het steigeren