Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

MISTRAL94 schreef:Het is bij mij tijden goed gegaan maar de laatste dagen heb ik weer flink last, misschien dat het weer ook een rol speelt?!

T@nj@ schreef:MISTRAL94 schreef:Het is bij mij tijden goed gegaan maar de laatste dagen heb ik weer flink last, misschien dat het weer ook een rol speelt?!
Precies mijn gedachte!
Ik heb een aantal weken weinig tot geen last gehad tot het zo ontzettend begon te regenen, normaal krijg ik dan al rugproblemen maar nu kwam nek en schouders daar ook behoorlijk heftig weer bij, kan ook zijn dat ik, omdat ik mijn rug probeer te ontlasten, de rest weer overbelast natuurlijk maar het valt wel op dat waneer het wat killer en natter wordt de problemen ineens de kop weer opsteken.
Het weer heeft best invloed over een hoop dingen!
T@nj@ schreef:Ik heb vorig jaar December een auto ongeluk gehad en daar dus de whiplash aan over gehouden.
Citaat:Verder merk ik het in mijn werk ook dat ik soms erge hoofdpijn heb, duizelig wordt of te moe ben om de werkzaamheden aan te kunnen.
Maar het is te doen als je maar rekening houdt dat je alles wat moet verdelen.
)
Gelukkis worden de klachten bij mij steeds minder en kan ik op het moment heel veel doen.
Ik had eerst zoveel pijn dat ik echt niet kon rijden, ik kon mijn hoofd niet eens goed recht houden. Later toen mijn hoofd weer wat beter te dragen was wilde ik wel weer rijden, maar waren er hindernissen als het hek opendoen, borstelen en opzadelen waardoor het niet lukte. Ik heb het even wat rustiger aan gedaan, maar toen het weer enigszins lukte ben ik weer meer gaan rijden. Mijn fysiotherapeut vond het wel verstandig te rijden als dat lukte, ook omdat het een ontspannend effect had
Mijn paarden staan in de wei, dus het uitmest probleem heb ik niet gehad 
T@nj@ schreef:@nd423, zal het na je vakantie nóg beter gaan met het schokdempende bontje onder je zadel![]()
(ik rij dus met een bbp helemaal van lamswol, dubbel lamswol met foam ertussen, buitengewoon schokdempend)