Ik dacht altijd dat je lid moest worden van het KWPN om een paard te laten overschrijven op een andere naam. Nu hoordce ik via vai dat dat niet hoeft. Wie weet het fijne ervan?
Nou dat klopt idd... Je moet lid zijn om een paard op naam te kunnen zetten. (moet er nu ook meer van weten want Fred moet ook nog op onze naam gezet worden).
Kijk eens op de site van het KWPN (www.kwpn.nl) en dan kun je kijken bij "meest gestelde vragen". Daar staat een hoop info!
Succes! Ik lees nog ff mee in dit forum... want dit is ook het enige wat ik weet. Meer tips e.d. zijn welkom!
Zover was ik inderdaad ook. Maar een stalgenoot van mij is toen lid geworden om m op naam te laten zetten, daarna heeft ze alles weer opgezegd omdat ze de IDS niet perse wilde hebben. Achteraf hoorde ze dat je geen lid hoeft te worden. Ik hoop vanavond diegen die dat gezegd heeft te zien op stal dan kan ik het eens vragen .Maar misschien dat er bokkers zijn die het weten?
Ik moest met mijn KWPN-er destijds ook lid zijn (tenzij ik al een ander paard had bij het KWPN) anders had hij geen geldige 'papieren' tot ik weer betaalde. Overigens heb ik dit jaar niet betaald omdat mijn paard verkocht is maar krijg nog WEL steeds IDS...
bij nrps moesten we 2 jaar lid zijn om een pony over te schrijvenb op naam en dat was alleen het paspoort bij kwpn weet ik het nog niet ik heb nog geen rekening gekregen heb wel al het stamboek papier terug ze zeiden tegen mij van de KWPN dan overschrven op naam gratis was voor leden (dus moet je lid worden wel hebben ze gezegd als je een jaar lid bent dit dan gewoon weer op kan zeggen