Gaan jullie iedere dag naar je paard

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkjuh

Gaan jullie iedere dag naar je paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 17:14

Hoi
Gaan jullie iedere dag naar je paard ?
Ik probeer wel iedere dag te gaan, maar soms dan heb ik geen zin omdat het bijvoorbeeld heel hard regent ( Maar dan voel ik me soms schuldig tegenover m'n pony dus de volgende keer dat het regent ga ik wel naar hem toe )
-x- Marijke

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:15

Ik ga elke dag naar mijn paard, ik moet zowiezo elke dag mijn stal doen maar wil ook elke dag mn paardje zien! Ik sla geen 1 dag over, ookal ben ik ziek!

wisja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:15

Ik heb niet echt een eigen pony, maar een verzorgpony en daar ga ik iedere dag heen soms sla ik wel een dagje over maar dat is dan meer omdat ik het niet red met school.

lindavd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:19

ik heb verzorgpaarden waar ik elke dag naar toe ga.
ik train 6 dagen in de week. mest elke dag de stallen en voer ze elke dag.
wordt je pony gevoerd dan als je er niet naar toe gaat??

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:19

Ik ga 4 dagen in de week naar Rashida, meestal en anders zijn het er 3..

Asciugamano

Re: Gaan jullie iedere dag naar je paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:21

Marijkjuh schreef:
Hoi
Gaan jullie iedere dag naar je paard ?
Ik probeer wel iedere dag te gaan, maar soms dan heb ik geen zin omdat het bijvoorbeeld heel hard regent ( Maar dan voel ik me soms schuldig tegenover m'n pony dus de volgende keer dat het regent ga ik wel naar hem toe )
-x- Marijke

Zal wel moeten, anders krijgen ze niks te vreten, worden de stallen niet gedaan en komen ze er niet uit!
(Ze staan thuis )

Christah

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:24

Uhm... hoe denk je dat mijn paard te eten krijgt dan?
Ik ga minstens 3 x per dag naar hem toe.

Hij staat dan wel aan huis. Daar niet van. Ik kijk dus om de 10 minuten uit het raam.

Alsnog kan ik me niet voorstellen dat je een eigen paard hebt... ook al staat hij een eind weg... dat je hem dan gewoon een dag niet zou zien.
Stel je voor dat er wat aan de hand is?
Je gaat hem dan toch minstens elke dag bezoeken? Het is toch je verantwoordelijkheid?
Naja... zal wel aan mijn ouderwetse gedachten liggen...
Maar kan me niet voorstellen dat je niet elke dag naar je paard zou gaan. Hoe dan ook.

Tooske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:25

JA! Elke dag ben ik er..
Anders komt ie er niet uit s'winters. Hij word wel gevoerd en gemest ( Staat in pension)
En ben 1 keer zo ziek geweest dat ik 1 dag niet ben geweest maar dan moet ik wel heeel ziek zijn.. ( of niet van mama mogen )

Bij ons op stal zijn er wel mensen die soms niet komen ik vind dat eigenlijk niet kunnen!
Laatst bijgewerkt door Tooske op 25-10-05 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Krissis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:25

ik ga niet iedere dag naar de pony's. Het zijn weide beesies, dus gras en water in overvloed (dat betekend niet dat ik er nooit heen ga! Wel zeker 4 keer per week, omdat ik de weekende zowiezo nooit thuis ben kan ik dan zowiezo niet)

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:29

Ik ga elke dag om uit te mesten, voeren en binnenzetten. Mijn merrie staat alleen s'nachts op stal en wordt s'ochtends netjes buiten gezet. Als ik een keertje niet kan, dan doet mijn stalgenootje het voor me en ik doe haar ruin ook als zij niet kan.

lachmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:32

Ik zal wel moeten.
Anders krijgen ze geen eten, komen ze er niet uit en worden de stallen niet gedaan.
Heb ook paarden van klanten staan die ik moet rijden dus dan moet je zoiezo wel iedere dag vind ik.
Maar ik vind het ook helemaal niet erg om te doen hoor.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:37

ik ga altijd 2x daags naar hem toe want anders krijgt hij geen eten en ik moet hem naar stal toe brengen en weer naar buiten.maar ik wil ook zoiezo elke dag 1x soms doet me moeder de andere x als ik me weer eens verslapen heb en naar school toe moet

hel1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:41

Ik ga er elke dag heen, weer of geen weer, ze zal toch haar eten moeten hebben.

Babeth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:43

Ik ga zowiezo 2x per dag om te voeren. Dus ben er elke dag ja.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:47

IK ga iedere dag naar mn pony,, ik kan geen dag zonder haar !!

marquez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:48

Die van mij hoeven niet iedere dag gereden te worden, staan op het land (met schuilstal) en hoeven (nog) niet bijgevoerd te worden. Ze staan aan huis, in principe hoef ik dus niet iedere dag naar ze toe, maar ik doe het wel. Gewoon ff begroeten, als ik ze een dag niet 'geaaid' heb voel ik me een beetje schuldig, en vind ik het ook jammer, dus ga ik savonds alsnog . Naja ik heb makkelijk praten denk ik, omdat ze op 1sec loopafstand staan . Kan er dus atlijd heen, en ben ook zo weer thuis.

sidneey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:51

Ik ga niet iedere dag *schaam*, komt omdat ik eht echt heel druk op school heb .
Ik ga wel (probeer ik althans) 6 dagen te gaan, dinsdag komt een ander vrouwtje hem verzorgen/rijden/eten geven. (eten geven wordt zowiezo gedaan, staat in pension) maar soms worden het ook wel 5
Soms voel ik me dan wel schuldig...

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:52

6 x in de week ga ik. Het is niet zo dat als ik een dag niet ga, hij geen voer krijgt, ik zet altijd voer klaar en de pensioneigenaar voert, ook kuil. En een dagje niet meste, tja dan heeftie wat minder stro en 4 hopen meer.. En bij ons helpen de stalgenoten ook onder elkaar, dus

Maar ik vind niet dat je je echt schuldig moet voelen als je een dag in de week niet gaat? Tuurlijk is het je verantwoordelijkheid, ligt er ook aan of hij gevoert wordt natuurlijk.
Laatst bijgewerkt door mijndario op 25-10-05 17:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:56

Ja,ik moet zelf uitmesten dus ik moet wel.

Clyde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 17:56

Ik ga lekker iedere dag naar mijn paardjes toe. Ze worden wel buitengezet en binnengehaald, maar de stallen en voeren moet je zelf regelen. 's morgens geeft de boer het voer als het klaar staat.
Zou ik een keer ziek zijn dan is er altijd wel iemand die voor je bijspringt maar ik mis ze meteen zo. Het is dus geen straf voor me om iedere dag heen te gaan.

Gullbra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:06

Ben heel nieuwsgierig de mensen die geen 7 dagen per week naar hun paard gaan, komen die paarden dan een hele dag niet uit hun stal? Of worden ze er dan door iemand ander uit gehaald?

Guuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:08

ik ga elke dag 2 x per dag naar mn paard
Om te voeren haar buiten te zetten uit te mesten en te rijden.
Het is wat zo'n eigen paard

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:10

Ik moet wel, anders krijgen ze niet te eten, komen ze niet buiten en word de stal niet gedaan.
Maar ze staan dan ook thuis

Maar toen hij nog op pension stond, kon ik de keren dat ik niet ging op 1 hand tellen in een jaar en had zeker weten nog vingers over.

En dat terwijl hij daar dagelijks buiten kwam, de stal werd gedaan en eten kreeg.
Dus het voor de beweging enzo niet noodzakelijk was.

Maar dan mis ik hem zo

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:14

Ik ga ook 3 keer per dag naar mijn paard. Dat moet gewoon er is niemand anders die haar gaat voeren.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:18

ja, ze staan aan huis dus ja