Mijn paard is uit zijn deken gegroeid, nu wil ik een nieuwe deken kopen, toen kwam ik op de BR THERMODEKEN DIAMOND QUICK DRY, hij is niet al te duur, en lekker dik. Maar nu is mijn vraag, ik heb een hafliinger die nogal gauw zijn dekens sloopt, hij wordt geschoren en komt dan af en toe op de wei, issie dan dik genoeg (ik heb evt. nog een onderdeken van 150/200 gr. voor deronder) Moet ik er dan nog een waterdichte hals bij kopen, aangezien hij ook nog ef en toe op de wei komt (ben van plan om dan alleen die hals om te doen als ie op de wei staat). Nou kom maar op met jullie ervaringen en meningen over deze deken. En antwoorden op mijn vragen!
Hier een link, dan weet je precies over welke deken ik het heb

http://piafferuitersport.nl/prod_detail.php?pid=368&mid=85

heb je ook weer eens iets nieuws
tegen mij zij ze dat het een goede weidedeken was en waterDICHT, maar er staat ook niks op van Waterdichtheid oid. Als die echt na een goede regenbui doorweekt is ga ik per direct terug naar die winkel! Hij leek mij wel erg stevig en scheurvast, hij moet hem ook op de wei op kunnen ik vondt het een fijne deken omdat er een hals aan zit en hij geschoren wordt.