Wat is de ideale paardenjas? (of hondenjas)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

eveline_B

Wat is de ideale paardenjas? (of hondenjas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 14:00

Welke is dat? Ik zoek nog een prachtige en fijne jas om bij de dieren te gebruiken. Wind- en waterdicht en bruikbaar in zoveel mogelijk seizoenen. Ik wil hem ook nog laten bedrukken met mijn logo. Eigenlijk vind ik oranje (niet te licht) wel heel mooi. Maar een donkere kleur kan ook als het niet anders kan. Dan moet ik mijn logo wel iets aanpassen.

Barst maar los

Anoniem

Re: Wat is de ideale paardenjas? (of hondenjas)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:02

heb je de winkel Welkoop bij je in de buurt? die hebben lekkere jassen, mijne komt er ook vadaan, kijk maar in mijn profiel, de 1 na laatste foto heb ik hem aan, blauw met rood, is wind en waterdicht.

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:12

kijk even in de laatste bit, daar staat een test is van verschillende winterjassen van "paardenmerken"

_Anke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:22

Ik heb een hele fijne jas van Mountain Horse. Lekker dik en ook nog eens waterdicht:D

Liselot

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 14:25

ik heb btw een nieuw model van kingsland. heerlijk warm en waterdicht. maar ik denk dat als je een paar uur buiten les moet geven in de winter hij niet warm genoeg is

Cemlys

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:07

ik heb een mountain horse (al een paar jaar), leuk modelletje en heel handig. Ik gebruik hem zowel bij het rijden als in de hondeschool dus hond en paarden jas

Sjoert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:10

In de FAQ, staat al iets over jassen.
Misschien handig om daar ook naar te kijken.
Wie weet staat er nog handige info tussen.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:53

Ik heb er net één gekocht van Mountain Horse, nog niet aangehad omdat het nog te warm is voor een echte winterjas, maar ik hoop dat dat de ideale winterjas gaat zijn

Gewoon een jas uitkiezen die water- en winddicht is maar toch ademend en warm genoeg, en dan zit je wel goed denk ik. En in een stevige stof. Die van HH bijv zien er wel leuk uit maar de stof lijkt me niet erg stevig, dus volgens mij kan je die na één winter al weggooien, terwijl je met een kwaliteitsjas een stuk langer kan doen.

In de ruitersportzaak hadden ze ook hele leuke jassen van BR, en die waren een beetje goedkoper, maar zelfs de S was veel te groot voor mij, dus helaas...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 10:57

en? evelien, al wat gevonden?

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 11:01

Ik heb net het model Ceres van Harry's Horse gekocht; was niet duur en is warm, wind en waterdicht! Is van het soort stof als een skijas is en ook de zakken zijn waterdicht. Voor mij de ideale jas!

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 12:38

Ik heb een hele fijne HHjas. Een langer model is het, hij is wind en waterdicht. Echt een fijn ding.

eveline_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-05 15:50

phannie schreef:
en? evelien, al wat gevonden?

Nee, nog niet wat ik precies zoek
Maar er zijn wel goede tips gegeven!