Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
cissy schreef:alles lekker terugdraaien en aan iemand verkopen waarvan je zeker weet dat die het financieel kan behappen. Misschien sneu nu voor je verzorgster maar je geeft zelf al aan dat je denkt dat ze ze weer gaat verkopen. Nu is het de koelkast, straks is het de wasmachine of wat anders, je weet zelf ook wat paarden kunnen kosten.
Doe wat je verstand zegt en als ze nu de termijnen al niet kan betalen hoe weet je dan zeker dat je alle termijnen op tijd binnen krijgt?
ArabStables schreef:Niet doen! Hoe oud is dit meisje en heeft ze wel stalling voor de paarden straks? (dat kost ook veel geld!) Wat ik ook vreemd vind is dat ze gelijk 2 paarden koopt, ik neem aan dat ze nog nooit eerder een paard heeft gehad.
Dat meisje heeft nu al problemen met geld - dus niet doen!
Paarden kosten nu eenmaal veel en als je dat niet op kunt brengen moet je er niet aan beginnen!
cissy schreef:lekker kort door de bocht, zo ken ik er ook nog wel een paar, ze kan ook de komende maanden zonder werk komen te zitten, dr auto kan het begeven, de paarden kunnen ziek worden etc.
Waarom zou ze dit niet op bokt kunnen vragen? hier zitten tenslotte de meeste paardenmensen bijelkaar en een hele hoop daarvan hebben hier misschien al ervaringen mee gehad. Advies vragen kan nooit kwaad, zo kan de TS haar eigen mening vormen en zelf bepalen wat ze uiteindelijk gaat doen.
Dat ze het met de dame in kwestie moet bespreken lijkt me duidelijk, maar een beetje voorbereiding kan geen kwaad.