Weet iemand een gezellige pension stalling in Wijchen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

brenda21

Weet iemand een gezellige pension stalling in Wijchen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:32

Ik ga over een tijdje verhuizen en zoek daarom voor mijn 8 jarige fjord een gezellige pension stalling waar hij zomers dag en nacht naar buiten kan, en in de winter minimaal overdag naar buiten kan. (Ook bij slecht weer) In Wijchen. Het liefst heb ik mijn fjord ook in de winter dag en nacht buiten, bijvoorbeeld in een paddock met inloopstal. Ik wil er maximaal 150 euro per maand voor betalen. Ik weet dat het moeilijker is om een stalling te zoeken waar ze veel naar buiten mogen, maar het is geen optie om mijn fjord veel binnen te houden, hij is echt een buitenpaardje, en ik maak hem niet gelukkig met veel binnen zetten
Wie weet iets? Marktplaats en dergelijke heb ik al meerdere malen bezocht, maar tot nu toe zonder resultaat.

Angela

Re: Weet iemand een gezellige pension stalling in Wijchen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:38

ik weet zo niets, maar ik denk dat 150 euro te weinig is voor die omgeving....

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 14:39

Misschien zou je Wienna kunnen pbén.

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 14:46

angela88 schreef:
ik weet zo niets, maar ik denk dat 150 euro te weinig is voor die omgeving....

Te weinig vindt ik het zeker niet, ik ken meerdere mensen die in Wijchen staan, en hun zitten allemaal rond de 150 euro, en dan hebben ze nog veel luxe zoals een ruime binnenbak en een stapmolen, en daar komt bij dat er ook nog zaagsel bij zit, en 3 keer per dag voeren. Alleen ik zoek dat niet, ik zoek gewoon iets simpels, ik vindt luxe niet belangrijk, ik zoek gewoon een gezellige stal, waar mijn fjord lekker naar buiten kan. Een een eventuele buitenbak is ook fijn

Mikkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 16:28

Is Escharen ook goed?
Daar ken ik een stalling + weide + bak voor 100 euro/maand, wel zelf voeren etc. Je hebt het daar dus helemaal zelf voor het zeggen

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 17:48

Mikkee schreef:
Is Escharen ook goed?
Daar ken ik een stalling + weide + bak voor 100 euro/maand, wel zelf voeren etc. Je hebt het daar dus helemaal zelf voor het zeggen

Klinkt verder goed, maar dat is echt te ver voor mij

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 08:38

Iemand nog een tip?

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 16:31

In wijchen staat een paardenwinkel 'hyposport'. Als je daar naar binnen gaat en aan de rechterkant zie je een deuropening. Daar staat een zuil met allerlei advertenties staan. Daar wordt ook stallen aangeboden, wijchen, milsbeek, alverna enz...

Mijn pony staat in Malden, ik zit niet ver van de stal en daar heb je de mogelijkheid om je paard buiten in de wei laten lopen of in de stal. Er is alleen buitenbak aanwezig, geen binnenbak, geen luxe dus.

Het is manege, ik ken dat niet, maar mijn verzorgster lest daar.
http://www.prinsenbankhoeve.nl/

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 19:39

leila2100 schreef:
In wijchen staat een paardenwinkel 'hyposport'. Als je daar naar binnen gaat en aan de rechterkant zie je een deuropening. Daar staat een zuil met allerlei advertenties staan. Daar wordt ook stallen aangeboden, wijchen, milsbeek, alverna enz...

Mijn pony staat in Malden, ik zit niet ver van de stal en daar heb je de mogelijkheid om je paard buiten in de wei laten lopen of in de stal. Er is alleen buitenbak aanwezig, geen binnenbak, geen luxe dus.

Ik weet niet precies hoever Malden vanaf mij is, ligt het ver vanaf Wijchen? En paarden kunnen dus op jou stalling ook in de winter in de paddock met een inloopstal?

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 20:03

Nog iemand een tip?

Fitzroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:34

PB fabienne eens
Volgens mij heeft die precies zo'n stal als jij zoekt !

capopjekop

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:43

Pb redneck eens, zij staat op westernranch buitengeest in hernen, das dicht bij.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 20:46

leila2100 schreef:

Ik heb daar gewerkt (prinsenbankhoeve). Dat ligt heel dicht bij Wijchen. Weet niet of ze ook pensionpaarden hebben, maar het ziet het er verder netjes uit.