Hoofdstel dillema

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mistic

Hoofdstel dillema

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 10:53

Ik ben al 2 jaar op zoek naar een nieuw hoofdstel, maar ik kan steeds niets vinden naar mijn zin.

Ik heb een fijn gebouwde arabier en veel hoofdstellen hebben een hele brede neusriem, ik vind dat geen gezicht.

Nou heb ik eindelijk twee hoofdstellen gezien die ik leuk vind, maar kan er eigenlijk weinig informatie over vinden.

Kieffer Mercedes

BR Jos Lansink

Wie kent één van deze hoofdstellen en kan mij er wat meer over vertellen?

Olle

Re: Hoofdstel dillema

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:38

Die eerste is echt een mooi hoofdstel, weet ik ook niet zoveel vanaf.
Maar de tweede link doet het niet, dus we weten niet welk hoofdstel je bedoeld!

edit: Ik neem aan dat dit het Jos Lansink hoofdstel is:
Afbeelding
Het enige wat ik weet van de Hoofdstellen die de naam Jos Lansink dragen dat het van goede kwaliteit zou zijn.
Laatst bijgewerkt door Olle op 25-10-05 09:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 09:42

link doet het wel, alleen je moet even wachten en verveolgens helemaal naar beneden scrollen.

deze hoofdstellen zullen in de meeste ruitersportzaken wel te koop zijn denk ik, en anders kunnen ze wel besteld worden. Zowel kieffer al BR zijn zeer bekend.
Ik zou zeggen, ga gewoon ff langs een zaak en ga ze zelf bekijken, dat vind ik altijd het prettigst.. anders kun je de zaken misschien bellen?
ik heb geen ervaringen met deze hoofdstellen, maar aangezien het toch wel goede merken zijn, denk ik wel dat je kwaliteit mag verwachten!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 10:28

stubben heeft ook een smal hoofdstel, de 3000 is dat geloof ik. die vind ik persoonlijk heel mooi bij arabieren

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 10:39

ja de stubben zta ik ook al aan te denken, ik vind de bovenste 2 eerlijk gezegd niet eens zo geweldig...

dit is de stubben 3000
Afbeelding

de kieffer petra heeft ook niet zo'n grede neusriem :

Afbeelding

ik heb zelf de inssbruck.. met die zwarofski frontriem, en vind de neusriem eigenlijk te smal.. dus misschien is die voor jou wel precies goed, je zou gewoon effies moeten kijken wat het mooieste is...