Gezocht:leuke pensionstal in SWIFTERBANT/DRONTEN

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shirlemiep

Gezocht:leuke pensionstal in SWIFTERBANT/DRONTEN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 08:07

Hallo,wie kan ons vertellen of er een leuk paardvriendelijk paardenpension zit in de directe omgeving van Swifterbant?We zoeken een stal waar de paarden het hele jaar door de HELE dag naar buiten kunnen,hoeft niet persee in de wei,paddock is ook goed.En waar de stalletjes lekker dik gevuld zijn met stro en ze goed voer hebben?Liever geen manege maar echt een pension.We zoeken niet iets met binnenbak en allerlei luxe,want we kunnen niet echt op onze pony rijden ivm chronische hoefbevangenheid.We verhuizen waarschijnlijk pas in Maart volgend jaar maar zijn nu al aan het kijken.Dus wie heeft er een goede tip?

Shirlemiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-05 13:43

Niemand???

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 13:48

Wij gaan een pensionstal beginnen in Dronten. Maar dat is dus niet echt wat je zoekt aangezien je pony dan niet de hele dag in de wei/paddock kan staan... En het wel allemaal luxe heeft.

Ik weet nog wel een ander adres waar je misschien wel wat mee kan. Of het daar wel kan weet ik ook niet, maar je kunt allicht even bellen. Voor adres kun je me even een pb sturen.

Edit: Ik weet nog wel 2 adressen!
Eentje kan je pony volgens mij wel altijd naar buiten, geen luxe, maar er ligt zeker geen dik pak stro in de stal.

Die andere is erg dicht bij Swifterbant. Hoe het daar verder is weet ik ook niet en of je pony daar de hele dag naar buiten kan...

Iig, je kunt me een pb sturen voor meer info.