ritsen in Cavallo laarzen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Astragirl

ritsen in Cavallo laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 17:14

Omdat ik problemen heb om helemaal alleen mijn cavallos uit te krijgen zou ik er een rits in willen zetten. Kan dit en waar moet ik op letten?

Jenbuc

Re: ritsen in Cavallo laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:17

een vriendin van me heeft net nieiuwe cavello's laten maken met rits.. zien er heel mooi uit alleenheeft zij de rits tot onder en ik zou dan een rits ex voet nemen.. dus die stopt bij je enkel...

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 17:18

Ik heb het ook laten doen, ze hebben ze terug gestuurd naar de cavallo fabriek, binnen een week had ik ze terug, echt ideaal!! Weet niet waar je op moet letten... ja eigenlijk wel, dat ze ze echt opsturen naar cavallo, en dus niet een schoenmaker er aan laten frutsen! Bij mij was het 60 euro.

Bij mij is hij ook ex voet indd.

Astragirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 17:33

Ok, bedankt! Ik ging het ook eerst laten doen door een schoenmaker, maar als hij er dan aan prutst..
En dus best ex de voet laten ritsen, en precies op het midden of niet?

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 18:30

Astragirl schreef:
Ok, bedankt! Ik ging het ook eerst laten doen door een schoenmaker, maar als hij er dan aan prutst..
En dus best ex de voet laten ritsen, en precies op het midden of niet?

Cavallo doet dit dagelijks, en mocht er iets fout gaan natuurlijk een goede garantie dat je nieuwe krijgt of iets dergelijks, ik zou echt naar je ruitersportzaak gaan waar je ze hebt gekocht en dan vragen of hun dat kunnen regelen, deden ze bij mij ook