Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

diddlmouses schreef:Die vind ik echt nix, heb hem afgelopen x gehad, nou nooit meer.
Mijn vriendin had nog extra gezegd dat die van haar verdoving moest, had ie het alsnog niet bij zich, dus die van haar kon niet gedaan worden.
Die van mij ging in het begin nog wel, later niet meer en toen was ie ineens klaar, echt heel vaag allemaal.
Volgende x gewoon weer marielle voor mij, die komt dan wel uit belgie, maar die komt ook gewoon..

sidneey schreef:@ ukkiepuk; waar zit hij ergens? woonplaats oid.? en wat zijn zijn prijzen?
Controle is iig gratis, een vijltje erlangs halen doet hij ook niet moeilijk over. Als hij echt moet vijlen dan rekent hij een prijs. 
Ook tussen het vijlen door nam hij regelmatig even een pauze, even paard kriebelen en weer verder.
. Dus als we van happyhorse een bericht krijgen dat het een jaar geleden is, mag hij weer langs komen. ukkiepuk schreef:

sidneey schreef:Mij lijkt die happyhorse ook wel wat. woon nl. ong. 20 km bij rotterdam vandaan. Scheelt denk ik weer 1 voorrijkosten??
Ik ga hem denk maar eens een mailtje sturen of misschien heeft iemand wel een tel. nummer?
Ididit schreef:Richard van Dordrecht vind ik een hele goeie
Hij heeft geen site maar hij is heel rustig en lief voor de paarden, legt alles heel goed uit en je mag zelf ook even voelen wat ie gedaan had. Wat een verschil zeg! Als je zijn telefoonnummer wilt moet je maar even PM-en....
Hoe duur hij precies was weet ik niet meer maar het viel me wel mee, ik had het duurder verwacht.

, of zie ik dit nu heel verkeerd? (mijn excuses daar dan voor) 
Sily schreef:Unamie niet ieder paard hoeft naar mijn idee verdoofd te worden lijkt mij.
Als je het zo navraagt op internet krijg je al snel reacties waaruit je dingen kan halen die je wel of niet aanstaan.
Daarbij hoor ik ook weleens verhalen over de kliniek in Bodegraven, positieve maar ook wel eens negatieve, zo hou je altijd wat.
sidneey schreef:Ja ik vindt verdoven, tsja ik weet niet. Hij is heel kalm en rustig. ik denk zelf niet dat ie verdoofd moet worden. En het de kosten voor bezoekje aan de tandarts moeten ook niet boven mijn hoofd reizen.
Maar als iemand toch zo'n site heeft en erkend is, lijkt het me dat het niet een of andere klojo is,
ik bedoel hoefsmid kan volgends mij ook iedereen worden, zonder enige kennis van een paard, of zie ik dit nu heel verkeerd? (mijn excuses daar dan voor)

smurf schreef:http://www.paardentandverzorging.nl
zij heeft mijn paard een paar weken geleden gedaan, de foto's staan hier
hedt het over het hoofd gezien. Weet je toevallig nog wat zij rekende kan het namelijk neit op haar site vinden.