zit er wel wat stretch in de stof??

wil deze broek via internet gaan bestellen dus passen kan ik hem niet ...
vandaar mijn vraagjes

alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

heb er pas 2 gekocht in maat 176 lengte was ook goed , en daar heb ik vaka wel last mee LPtjuh schreef:ik ben een tijdje terug nogal afgevallen en wil nu graag een leuke nieuwe broekheb er pas 2 gekocht in maat 176 lengte was ook goed , en daar heb ik vaka wel last mee
deze zijn er ook in 176 , maar dat raad je me dan niet aan ?
weet je toevallig ook of de broek een beetje streched? want ik heb 1 broek ( in een opwelling gekocht) die geeft van geen kant mee , als ik sta dna gata het nog ga ik zitten dan zakt mijn kruis zeker 5 centimeter ( kan dus amper gaan zitten ) en trekt hij aan de onderkant...

LPtjuh schreef:in elk geval super bedankt
zal dalijk meteen even op www.pourcheval.nl kijken of ikd aar nog wat kan vinden om te bestellen
figora schreef:LPtjuh schreef:in elk geval super bedankt
zal dalijk meteen even op www.pourcheval.nl kijken of ikd aar nog wat kan vinden om te bestellen
Haha maar ik verkoop dus niet die geruite broek he!
Boeli_Wendy schreef:volgens mij .. heeft een vriendin van mij hem , en ALS die het is zit de broek erg mooi, maar de broeg zit wel hoog

dus moet dan nog een rijbroek en een dek kopen om te kunnen matchen.... dillema

Tessa_frida schreef:als je broeken bij een postorderbedrijf koopt kan je ze gewoon ruilen hoor
of is dit via marktplaats oid?

Topaas schreef:hij wordt heeeel snel vaal door het wassen.(de donkerblauwe) verder wel een lekkere broek, trekt alleen erg op de knie
LPtjuh schreef:Tessa_frida schreef:als je broeken bij een postorderbedrijf koopt kan je ze gewoon ruilen hoor
of is dit via marktplaats oid?
ja dat is wel zo , maar dan mag ik wel mooi 5,50 betalen , met de kans dat hij dan weer te groot is
en dat is natuurlijk in een gewone winkel niet.
heb hem nog nergens in een gewone winkel kunnen vinden helaas :S

!!