Normaal werkt de hersthoor perfect ,maar nu dus niet.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kyona schreef:Nee nog niet,maar ga alles eens proberen wat hier staat.Heb je vleesjus of sambel al geprobeerd?
SANEX schreef:Ga van de week wel even bij onze welkoop kijken,anders wil ik het graag overnemen van je.Ik had het bij mn werk vandaan ( welkoop ) maar hij is laatst bij ons eruit gegaan. Ik heb de leverancier nog gebeld toen een klant erom vroeg maar die konden het ons niet meer leveren. Of dat nou tijdelijk was of voor altijd, alleen bij die leverancier of bij meerderen... dat weet ik niet.
Het was iets met Equi... maar ja, daar zijn zoveel producten van...
Mocht je het niet kunnen krijgen mag je eventueel mijn fles wel overnemen, Bas staat niet meer bij de enter en dat zal de eerste tijd ook niet meer gebeuren denk ik.
irish_lady schreef:Heb ik al,werkte ook altijd bij mijn andere paarden,maar zij eet er gewoon door heen.phb spray! oftewel hertshoornolie, bij de paardendrogist. Stinkt, maar werkt echt geweldig!
SANEX schreef:Is zeker van sectolin?!Zo daar ben ik weer.
Het heet Equi Stop ( stom dat ik niet op dat laatste woord kon komen ) en ik zag het vandaag weer gewoon bij ons in de schappen staan... blijkbaar dus weer leverbaar, ik krijg niet alles mee in de winkel
SANEX schreef:Heb even op de site van divoza gekeken en daar hebben ze het.Dus ga het bestellen.Was kort berichtje vanmorgen omdat mn collega voor de deur stond om me op te halen voor het werk, maar het is dus niet van Sectolin.
Waar het wel van is heb ik eigenlijk niet kunnen ontdekken, het heet Equi Stop en dat is geloof ik ook meteen het merk ofzo, net zoals Equi shine, ik geloof dat dat van dezelfde fabrikant is