Paardenreiki?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

andiamo97

Paardenreiki?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 08:22

Hey mensen.

Is er hier toevallig iemand die ooit te maken heeft gehad met paardenreiki? Mijn paard is nu al een tijdje kreupel rechtsvoor en een vriendin van me kent een vrouwtje die dat kan. Ze vraagt er geen geld voor en maakt er speciaal tijd voor vrij. Ik heb gehoord dat ze een paardje bij mij in de buurt ook al eens geholpen heeft en die liep de dag erna nog kreupeler, maar die dag dáárna was het over. Dat heeft dan te maken met bepaalde blokkades in het lichaam die zij dan op kan heffen. Is er iemand die hier ervaring mee heeft? Ben wel benieuwd of het werkt. Maar aan de andere kant denk ik: waarom zou iemand tijd vrij maken en geen geld vragen om ergens een potje te gaan staan liegen. Vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen.

Andiamo97

none

Re: Paardenreiki?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:31

Een vriendin van mij heeft zoiets gedaan met haar paard.
Ik kan het voor jou even navragen?!

Maar bedoel je nu echt reiki? Of gewoon rechtzetten doormiddel van fysio?

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:44

ons oude ponietje is geholpen door een zigeuner. Ze was stokkreupel en kon haar ene been niet voor haar andere zetten. We hebbe nhaar moeten ondersteunen om de stal uit t ekomen. De man in kwestie is gekomen en heeft met zijn handen over haar benen gestreken. Mijn man gelooft helemaal niks van dit soort praktijken. Maar toen de andere man zei loop maar weg met r ( ik in tranen want ze kon hlemaal niet lopen) en ze dus gewoon weg liep zonder ook maar onrgeelmatig te lopen moest mijn man toch wel even in zin ogen wrijven. Hoe t kan geen idee.... is dit ook reiki ook geen idee. Maar voor onze pony hielp t. De handen van de man die t deed waren er na kokend heet. Erg vaag ik weet t maar ik stond erboij en ik keek er naar...........

andiamo97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 08:50

Ja ik bedoel echt reiki. Die mensen werken met energiestromen heb ik me laten vertellen. Ze voelen de energie die er door hun lichaam heen gaat en kunnen daar wat mee doen.

Ja dan sta je inderdaad wel even raar te kijken. Mijn vriend is er eerlijk gezegt ook een beetje sceptisch over, maar ja ze vraagt er niks voor. Dus ik denk maar zo: baat het niet dan schaad het niet. Als het je paard kan helpen waarom zou je het dan niet proberen?Ben benieuwd of er meer positieve gevallen zijn..

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 08:54

mijn verzorgpony is behandelt door een man die reiki deed er was vanalles met haar(pony) maar vooral ook met kreupelheid. hij heeft haar een aantal keer behandelt en nu loopt ze als ik op haar rijd zo erg goed! (pony was alleen in draf kreupel, in stap en galop niet)
ik heb iemand er ook foto's en filmpjes van laten maken als je deze zou willen zien kan je in mijn profiel kijken (bij het 2e paardje staat het ergens in de tekst erbij)
groetjes patty

andiamo97

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-05 07:42

Nou gelukkig loopt mijn paard sinds gister niet kreupel meer dus de reiki mag even uitblijven, maar wie weet.. Ik hoor hier alleen maar positieve verhalen. Mocht ik het ooit nog nodig hebben dan twijfel ik niet meer denk ik..