scheermes voor paarden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

scheermes voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 21:10

Op school hebben ze van die scheermesjes(speciaal voor paarden waarmee je niet in de huid kan snijden ofzo) waarmee je die snorharen weg kunt halen, zelf doe ik het altijd met de tondeuse alleen willen mijn paarden nogal snel er naar happen en lijkt het me handiger om het met van die speciale mesjes te doen. Weet iemand waar je die kunt kopen?
en is dit het zelfde?:

Afbeelding

elmiran

Re: scheermes voor paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 19:16

niemand??

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:21

Geen idee, ik laat de snorharen er altijd aan zitten. Het zijn een soort voelsprieten voor paarden zeg maar

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 19:53

Zou dat niet gaan met de scheermesjes die je ook gebruikt voor je eigen oksels en benen?

Tastharen haal ik er niet af, maar bij een lelijk wondje haal ik wel het haar er omheen weg en dat gaat best met zo'n mesje.

meisje333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:08

Die scheermesjes heeft elke dierenarts (om de huid glad te scheren voor bv. een peesscan) daar zitten karteltjes voor de mesjes.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 22:10

hier op stal doen ze het gewoon met die goedkope scheermesjes,die weg gooi dingen zeg maar.. Dat werkt net zo goed en hoef je niet zo'n duur ding aan te schaffen.. ( ik laat ze btw ook zitten )

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 10:08

Deze dingen zijn volgens mij bedoeld voor manen hoor....daar gebruik ik ze ook voor. het lijkt me voor die paarden niet zo fijn aan de snor haren Ik heb dat mesje gewoon gekocht bij een ruitersportzaak