Ik heb zelf het idee van wel, om een aantal dingen.. ik weet niet of dat er iets over zegt hoor?:
-Ze heeft best wel een uitgezakte buik, ook in de winter wel dus het komt niet van het gras denk ik
-tepels zijn een beetje "uitgelebbert" (hehe hoe zeg je dat?
) ze hangen veel meer naar beneden dan wanneer ik naar een merrie kijk die nog nooit een veulen heeft gehad.-Bij haar buik kun je heel erg duidelijk een soort "aders" zien die naar haar uiers toe lopen, iemand zei een keer dat dat kon betekenen dat ze ooit een veulen heeft gehad.
-Ze reageert heel erg op veulens, ik weet niet of dat wat kan zeggen hoor... maar ze wordt heel erg druk als er een veulentje buiten loopt en gaat een beetje lopen showen, oortjes erop enzo..
2 jaar geleden had ik haar ook in het land staan bij 2 shetlanders met veulen en een ruin. Bij 1 van die veulens bleef ze er maar achteraan zitten en de moeder weg te jagen bij haar kindje, uiteindelijk stond dat veulen alleen nog maar bij Evita en Evita was niet te genieten met rijden, ze wou alleen maar terug naar de wei naar het veulen en ze stond constant te hinniken. Een poosje later leek het wel of Evita melk ging geven en het veulentje probeerde ook te drinken bij haar, toen hebben we Evita daar weggehaald want dat leek me nogal slecht!
misschien heeft dit wel helemaal niks te zeggen.. iemand enig idee?
Evita is trouwens 14 jaar oud en als ze een veulen heeft gehad is dat voor haar 9e want ik weet niet waar ze is geweest voordat ze van ons was.