Ik zou haar in iedergeval naar een stal brengen waar jij een goed gevoel bij hebt en waar je niet 1 persoon hebt die 30 paarden moet beleren, dan weet je zeker dat ze nauwlijks of niet goed aan bod komt.
Indertijd heb ik een van mijn paarden laten beleren door een kleine particuliere stal. Als eigenaar werd ik er nauw bij betrokken en kreeg ik goede begeleiding tijdens het rijden OOK nadat mijn paard daarna weer thuis stond. Helaas zijn we nu 5jr verder en doet diegene het niet meer ...
Volgend jaar laat ik mijn nu 2,5jarige merrie aanrijden, en ben ik opnieuw opzoek gegaan (alvast) naar een africhtingsstal. De meeste websites zijn veel belovend maar eenmaal zo`n stal gezien te hebben hoefde t om mij niet meer.
Mijn instructrice ben ik zeer over te spreken, rijd meerdere jonge paarden en geeft goed les. Heb de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd. Ze wilde het graag doen, nu weet ik dat er in iedergeval een prof mee bezig gaat die ook nog eens de tijd er voor neemt...dat laatste is belangrijk, helemaal als je een pony hebt als jij die toch niet de makkelijkste is.
In omgeving lelystad zou ik zo geen adresjes weten, meer richting t noorden (Z-O friesland) wel