Africhtingsstal/Trainingsstal gezocht??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Africhtingsstal/Trainingsstal gezocht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-05 20:54

Heb al eerder een keer een topic geplaatst maar kwam niet veel uit.
Als nog een keer mijn vraag dus aangezien mijn pony niet erg makkelijk is en ik het er niet er uit krijg en geen zin heb om alles te verpesten wil ik haar toch een keer weg brengen naar zon stal .En nee lost niet alles op maar helpt misschien wel de goede richting op .
Maar hebben mensen hier ervaringen mee?,en natuurlijk prijzen,adressen enzo

Hartelijk dank

Melis

Re: Africhtingsstal/Trainingsstal gezocht??

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-05 22:18

Ik ken wel iemand die zich hiermee bezig houdt. Alleen is het in de Achterhoek. Als je interesse hebt, kun je me een pb sturen.

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 19:31

Ik pb wel even..Verder echt niemand

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-05 21:04

Hangt ervanaf wat het probleem is en hoe groot de pony is.
Veel stallen nemen geen pony's aan, zeker geen kleintjes

Chatelaine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-05 21:16

Daar was ik ook al bang voor maarja moet toch ergens heen kunnen lijkt me?.Het is trouwens een E pony.En ze komt gewoon in staking niet meer willen lopen,omhoog komen,enz enz.Krijg het er gewoon niet uit en blijf maar hangen weet niet of dat op lossing is maar goed moet toch wat.Als je meer wilt weten moet je maar pben zet niet alles verder op bokt

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:23

Ik zou haar in iedergeval naar een stal brengen waar jij een goed gevoel bij hebt en waar je niet 1 persoon hebt die 30 paarden moet beleren, dan weet je zeker dat ze nauwlijks of niet goed aan bod komt.

Indertijd heb ik een van mijn paarden laten beleren door een kleine particuliere stal. Als eigenaar werd ik er nauw bij betrokken en kreeg ik goede begeleiding tijdens het rijden OOK nadat mijn paard daarna weer thuis stond. Helaas zijn we nu 5jr verder en doet diegene het niet meer ...

Volgend jaar laat ik mijn nu 2,5jarige merrie aanrijden, en ben ik opnieuw opzoek gegaan (alvast) naar een africhtingsstal. De meeste websites zijn veel belovend maar eenmaal zo`n stal gezien te hebben hoefde t om mij niet meer.

Mijn instructrice ben ik zeer over te spreken, rijd meerdere jonge paarden en geeft goed les. Heb de stoute schoenen aangetrokken en haar gevraagd. Ze wilde het graag doen, nu weet ik dat er in iedergeval een prof mee bezig gaat die ook nog eens de tijd er voor neemt...dat laatste is belangrijk, helemaal als je een pony hebt als jij die toch niet de makkelijkste is.

In omgeving lelystad zou ik zo geen adresjes weten, meer richting t noorden (Z-O friesland) wel

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 08:24

ik werk op een africhtings en trainingsstal in stroe. kweet niet wat de problemen precies zijn, maar misschien dat ze je daar kunnen helpen

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:21

Ja mijn bazin doet het ook sinds kort. Ze rijd hoog in de sport en heeft nu tijd over om ook paarden van andere mensen in te rijden en/of te corrigeren. We zitten niet eens zo ver weg van jou en ze vraagt er neit zo gek veel voor dacht ik.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-05 09:22

Ja mijn bazin doet het ook sinds kort. Ze rijd hoog in de sport en heeft nu tijd over om ook paarden van andere mensen in te rijden en/of te corrigeren. We zitten niet eens zo ver weg van jou en ze vraagt er neit zo gek veel voor dacht ik.

Zij neemt ook pony's aan vanaf de A maatjes