kan iemand me alsjebliefd helpen ?:'(

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

kan iemand me alsjebliefd helpen ?:'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 20:25

Ik hoop zooo dat iemand me kan helpen..
Voor 3 jaar geleden had ik me merrie Flitz nog(hete officheel Oriola D op papier)

Ik begon met haar te rijden bij de boer(een man in saasveld) me ouders vonden dat ze haar moesten kopen ze koste voor mij minder als voor andere kopers.. en ze besloten Flitz op afbetaling te kopen..

Flitz is mishandeld geweest bij de vorige eigenaar en was dus heel bang voor de zweep.. Hier heb ik haar overheen geholpen door haar met de zweep te aaien en over haar lichaam te rollen..

Na veel vertrouwen kreeg ik een ongeluk met een andere pony waardoor ik 3jaar niet mocht rijden.. Toen ik na 2weken eindelijk uit het ziekenhuis was en weer bij flitz voor de eerste keer in 2weken hoorde ik dat het financhieel niet meer kon en was flitz weer van van die boer in saasveld..

Ik heb haar daarna nog een paar keer gezien na een half jaar durfde ik haar weer te bezoeken en daarna iets vaker.. en Flitz werd drachtig..

Nu is ze verkocht zonder dat ik wist waar heen terwijl dat wel een belofte was dat ik zou horen waar ze heen ging..

Er gaan nu 2verhalen rond.
1: die boer heeft Flitz verkocht aan een meisje die er nu al concour mee rijd, het veulen is niet levend geboren..

2: Er is een handelaar geweest die 4 paarden heeft aangewezen(waaronder Flitz). En flitz is hoogdrachtig de deur uit gegaan..

Ik weet dus niet wat waar is, aangezien sommige paarden kilometers verderop belanden

Voor een paar weken terug zag ik een paard langsrijden in deurningen die er wel erg op leek.. ik liep met me haflinger en dat meisje vroeg of het een hengst is.. ik antwoorde met ja. en zij zei oliebol want mijn merrie is hengstig en toen ze dat pad op draaide galopeerde ze weg en in die paar seconden van het draaien om het zandpad op te komen leek ze echt op flitz(Dat paard dan) ik weet nu dus niet of zij het is

IK HOOP ZO DAT IEMAND ME EEN TIP KAN GEVEN OF ME KAN HELPEN WANT IK MIS ME MEISJE ECHT HEEL ERG.

Afbeelding

Afbeelding
Hier was ze al niet meer van mij maar weer van de boer Munster(Saasveld)

Dit zijn flitz en ik op onderling concourtje in beckum..
Flitz heeft/had moeite met fatsoenelijk galoperen ze spande aan in d'r rug en hield het liefst haar hoofd helemaal omhoog, springen vind ze leuk maar stormde als een gek op de hindernis af..

ik mis haar super erg en hoop dus op een goed bericht terug
HEEL ERG BEDANKT ALVAST

Anouskaa

Re: kan iemand me alsjebliefd helpen ?:'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 21:39

ik zou echt op zoveel mogelijk sites zo een oproep plaatsen als hier, en misschien bij jou in de buurt ook bij de supermarkt ofzo iets ophangen omdat je dat meisje ook bij jou in de buurt tegen bent gekomen.
Veel succes ermee

Oscar
Forumcoördinator

Re: kan iemand me alsjebliefd helpen ?:'(

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-05 21:50

Suusiejj, ik heb je per PB al de link van het centrale topic gegeven, ik zal het hier nog een keer doen.
In dit topic kun je je oproep plaatsen:
viewtopic.php?f=13&t=225098
Dus geen losse topics openen maar je oproepje als bericht in dit topic plaatsen