Ervaringen met IHP zadels?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

menollyke

Ervaringen met IHP zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-05 19:48

Kent iemand de IHP zadels? Ik zag een advertentie op marktplaats en was benieuwd of iemand er ervaring mee heeft. Ik ben me namelijk een beetje aan het orienteren. En ik weet dat een zadel moet passen en daar wordt zeker op gelet. Daarnaast is dit slechts om te orienteren en weet dus nog niet zeker of ik een nieuw of tweedehands zadel wil hebben. De advertentie van deze zadels viel me alleen op.

Er zijn drie verschillende dressuruitvoeringen. IHP International, IHP Olympique en IHP Exhibitor. Ze worden geleverd met leren singel , leren beugelriemen en stijgbeugels. Hieronder staat 1 foto om het te verduidelijken wat ik bedoel.

Uitstekende kwaliteit soepel rundleder.
    Comfortabele zachte zit.
    Extra lange zweetbladen.
    Bijzonder dik en zacht knie/been deel en goede wrong.
    Dikke met wol gevulde kussens, die zich uitstekend naar de rug vormen.

Afbeelding

Ze vragen hier 289 euro voor en ik vond dat een vrij lage prijs. Vooral gezien de prijs van andere zadels. Ik vroeg me dan ook af of dit zadelmarkt kwaliteit is? Ze zijn van interhippique, maar dat zegt mij dus ook niets. Kent iemand deze zadels? Heeft iemand ervaring met deze zadels?

menollyke

Re: Ervaringen met IHP zadels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-05 18:38

Kent niemand deze zadels? Ze staan nu weer op marktplaats, alleen dan weer een andere uitvoering. Ze bieden erbij een leren singel, hoofdstel en beugelriemen + beugels. En dat voor 249 euro.

Ik vraag me dus werkelijk af of dit een goede kwaliteit is voor een zadel?

wwillemijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-05 18:43

voor 289 euro een nieuw zadel. Voor 289 euro kun je eigenlijk geen nieuw kwaliteits superzadel verwachten. Koop dan een tweedehands GOED zadel. Zoals Stubben.