Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
PriscaZ schreef:er is geen snel en makkelijk tip voor het inlopen van je rijlaarzen. Je kan er wel in het begin inleghakjes indoen. Omdat je been dan iets hoger in je laars komt, heb je waarschijnlijk minder last van je knieholtes.
Ik zou zeker niet gaan knoeien met water of gaan traplopen/fietsen, daar worden je laarzen namelijk niet mooier van.
Gewoon er veel mee gaan rijden is het beste voor je laarzen. Je benen wennen er vanzelf aan en als je vaak genoeg rijdt, gaat dat inzakken best snel.
Je laarzen behandelen met Wax wil het inzakken ook nog wel versnellen, maar daar moet je dan dus ook mee ophouden als ze gezakt zijn, anders worden ze te soepel en zakken ze te ver.
Succes met inrijden!
Kelschrover schreef:Je zegt alleen dat ik veel moet rijden, maar dat is nu echt nog onmogelijk! Ik zou niet eens op het paard kunnen komen. hahahha. Probeer iemand met twee gipsen benen maar eens op een paard te zetten. Laat staan rijden.
Ik ben ook zo bang dat die laarzen echt te hoog zijn. Is het echt normaal dat het zo'n pijn doet daar?
Kun je die hakjes trouwens gewoon bij de paardenwinkels kopen of is dat iets dat je in elke schoenenzaak kunt krijgen?