Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jacimatho schreef:Hij is al wat ouder, heeft wel een goed afstamming maar daar kun je niets mee ( ruin ), wedstrijden is niet meer mogelijk dus alleen voor recreatief gebruik.
Hij heeft stalondeugden ( weven, bang om alleen te zijn ) en een geschiedenis van langdurige blessures, verder heeft hij afwijkingen aan de voeten.
Dan nog blind aan een oog..........
Ik zou zeggen, gratis en dan verzeker jij het dier van een lekker leventje met goede verzorging.
Je kan er volgens mij, als zijn voeten weer gezond zijn, ook echt wel weer wat mee starten hoor. Slachtprijs zou ik er iig wel voor geven 
.
Apple schreef:Gratis zou leuk zijn, maar op zich zijn alle zaken die je opnoemt te verhelpen of te voorkomen. Van dat blind zijn aan 1 oog heeft hij niet veel last.
Maw: met goede verzorging en training zou je met dit paard inderdaad nog gewoon een startkaart kunnen aanvragen.
Je kunt gratis altijd proberen maar ik kan me voorstellen dat de eigenaar dit niet reeel vind. De slachtprijs lijkt me redelijk.
Apple schreef:Gratis zou leuk zijn, maar op zich zijn alle zaken die je opnoemt te verhelpen of te voorkomen. Van dat blind zijn aan 1 oog heeft hij niet veel last.
Maw: met goede verzorging en training zou je met dit paard inderdaad nog gewoon een startkaart kunnen aanvragen.
Je kunt gratis altijd proberen maar ik kan me voorstellen dat de eigenaar dit niet reeel vind. De slachtprijs lijkt me redelijk.
en verder ben ik hem ook een beetje recreatie western gaan rijden om hem goed los te krijgen en dat werkt super! 
zeker als ik bekijk dat zijn baas in principe erg aan hem, gehecht is, en op het het moment dat hij alleen tegen mij zei dat hij hem misschien wel weg wou doen dat hij dat niet eens zeker wist (en de dag er na had ik al gebeld dat ik hem wou hebbe)
een erg mooie valk hengst
dus daar gaat het niet om. maar hij zei zo van, geef maar wat voor de nieuwe pony, omdat ik hun ken omdat ik de 'oude' pony heb ingerede.