Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

) manic schreef:Naar de NVVR heb ik al eens naar zitten kijken, maar ik vond de agenda op de site altijd een beetje leegjes, maar dat kan er mischien aan liggen dat de site niet zo goed bijgehouden wordt?
manic schreef:Wat betreft het sociale plaatje, dat zou voor mij inderdaad geen slecht idee zijn, aangezien ik nogal een loner ben :-P
Voorheen was ik nogal beperkt wat betreft vervoer, maar hopelijk komt daar zeer binnenkort verandering. En nee, het wordt geen Landrover ;-]
(helaas)
maar je kunt niet alles hebben in dit leven. ikke schreef:Er wonen nogal wat leden in A'dam en omgeving, dat zou dus mogelijkheden bieden![]()
Jammer dat je geen Land Rover hebt gekochtmaar je kunt niet alles hebben in dit leven.
Liedje schreef:Mmmm... ik weet wel wat leuks, maar dat is ver weg... de drunense duinen... Echt super om daar te rijden met je paard.... Je ziet alleen maar duinen om je heen en als je wil kan je het bos in... je kan er keihard in rengalop, maar ook rustige ritten maken.. echt heel leuk....
Ik heb wel een aantal foto's... als je daar interesse voor hebt hoor ik het wel

manic schreef:Maar Texel is weer lastig met de auto