Ik wil graag binnenkort meerdere dagen er lekker tussen uit en dan wil ik graag mijn pony dicht bij me hebben. Weten jullie een leuk huisje vlak bij de bossen waar ik lekker kan buitenrijden (evt met een groep van een manege mee) Het is niet de bedoeling om heeel ver weg te gaan (niet 2 uur rijden of zo, een uurtje is net lang zat vanuit omgeving alkmaar).
Weten jullie een leuk adres of een site van een adres willen jullie die dan pb-en of hier een berichtje achterlaten...
waar het geweldig is is Erve Bruggert, ligt in Haaksbergen, Overijssel. Het is een hotel, helemaal niet zo duur. Stalling en weidegang en een mooie omgeving. Idd wel een eindje weg, maar wij hebben het ook gedaan voor een weekendje;) echt een aanrader!!
Ik ben met een vriendin in dit voorjaar bij camping boszicht in Laag Soeren geweest. (www.campingboszicht.nl) We hadden daar het boerderijtje gehuurd. Je kan ook zelf met de tent gaan of een caravan of blokhut huren. Er is de mogelijkheid je paard op het land te zetten of in een box (of beide)
De omgeving is super, je zit zo in het bos. Waar je weinig mensen en veel dieren (hertjes etc.) tegenkomt.
Ik weet alleen niet hoe lang dat rijden is vanaf jou. Ik vond het in ieder geval heel erg de moeite waard.
Oh jeetje, nou ja op twee uurtjes rijden van Noordholland ligt pelgrims park stables.... heel erg leuk en heel mooi rijden. Echt de moeite waard!!! (google even voor de website die weet ik niet zo 123)