ik ben zelf 1.78m lang en rond de 80kg. Wat zijn schofthoogtes waar ik nog op kan rijden?
Het staat er wat krom
, maar indien ik zelf een pony/ paard ga kopen, waar kan ik dan wel en/ of niet aan beginnen?Alvast bedankt!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, maar indien ik zelf een pony/ paard ga kopen, waar kan ik dan wel en/ of niet aan beginnen?

Zou voor het plaatje en qua zitten het mooist zijn, denk ik
? Lezen is een kunst, ze heeft al 10 jaar gereden (profiel) 
Ook heb ik een ieletje staan van rond de 1.60 Iets minder mooi voor het gezicht maar kan op zich nog wel...

peeky schreef:Ik ben ook 1.78 en heb een stevig paard van 1.64, past perfectOok heb ik een ieletje staan van rond de 1.60 Iets minder mooi voor het gezicht maar kan op zich nog wel...
Hetja schreef:Ik zou, mocht je opzoek gaan naar een eigen paard, gewoon heel veel rondkijken en naar alles gaan kijken wat je aanspreekt, kleinere paarden kunnen soms behoorlijk stevig zijn waardoor je lengte en zijn stokmaat niet veel zeggen....
(ik heb rijd zelf een stevige pony van 1.51 en ben 1.74 lang, maar kom er echt geen kilometers onderuit met mijn benen hoor)
Gewoon recreatief rijden kan toch ook met een KWPN-er?
*vraagt zich nu af waar ik mee bezig ben met KWPN-er, gezien ik geen wedstrijden rijd en van alles wat doe, bevalt ons beide prima*

) en ze kunnen echt heel wat hebben

dus hoeft ie niet elke dag bereden te worden..
lekker groot), tinker, tuiger, verzin maar wat!