wie zijn naar hyporama geweest?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Liberte

wie zijn naar hyporama geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 12:57

de vraag is duidelijk dus wie zijn naar hyporama geweest en wat heb je gekocht ?

ik een dekje, halster en een halstertouw

Naomi

Re: wie zijn naar hyporama geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:16

Ik ga morgen naar hypodRama, ben benieuwd wat ik zal meenemen allemaal gheghe igg jaarlijks een nieuwe zweep

Daantje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:18

Ik heb het opgegeven om naar HypoDrama te gaan ,ik kokm met dingen thuis die ik niet nodig heb en zo goedkoop is het nou ook weer niet .

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:20

idd, maar k heb zowiezo een paar standaard nieuwe spulletjes nodig

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 13:56

ik zou gaan maar had toch geen zin meer in 2 uur treinen

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 14:02

ik ben vanochtend geweest, ik had sporenbeschermers en bandages gekocht

de rij naar de kassa was echt een DRAMA

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 14:06

Ik ben ook geweest, en het was echt mega druk. Heb een chocobruin setje gekocht, waar ik al tijden naar op zoek was. En waar ik voor ging: teugels en een bit, heb ik niet. Bit was uitverkocht en teugels kon ik niet vinden....

Vedette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 14:44

Ik heb een fluwelen dekje gekocht, sokken, een rijbroek, stalschoenen, 2 zwepen, 2 truien en 2 van die plastice dekjes draaghoezen, die overigens niet afgerekend waren bij de kassa, terwijl die verkoopster zei dat ze 2,50 per stuk waren (niet dat er een prijsje of streepjescode opstond)
Het was wel weer té druk. Vooral een paskamerhokje zien te bemachtigen was echt een drama. Maar al met al ben ik goed geslaagd!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:01

ik ben ook geweest... heb alleen zo'n funny speelbal ding gehaald voor iemand op stal, zelf heb ik niets leuks gezien.... alleen maar rotzooi.... en sjabrakken heb ik inmiddels genoeg evenals bandages hahaaha, dus ik had toch niet echt iets nodig...

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:19

ik ben vanochtend geweest. ik heb een zweep en sporenbeschermers waren wel veel dekens die goedkoper waren.. maar nou net niet degene die ik zocht.. en verders ga ik er eigenlijk alleen heen voor de fun.. en voor de bekende die je weer eens tegen komt

AnoukShel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:22

Ik ga vrijdag avond...

Is even kijken of ze nog leuke winterdekens hebben

Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:26

tot wanneer is het? ik wil ook wel gaan

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:44

tot dinsdag dacht ik...

Pharlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 15:57

Ik ben ook geweest, wat niet de bedoeling was, maar meneer had zijn vliegenmasker met neusnet gesloopt gisteravond .
En zoals vele weten kan ik niet zonder rijden vanwege zijn allergie, dus moest ik uitgerekend vandaag naar hypo.
Gelukkig hadden ze er nog 1 en bestellen ze er nog 1 voor me.

Mijn man ziet ook altijd leuke dingen voor Armani, dus ik heb nu weer een leuk dekje erbij ( zo'n polo dekje ).
Ik wilde zijn naam er nog op laten graveren maar dat zou een uur duren en daar had ik geen tijd meer voor .

Verder hebben we alleen een zak snoepjes gekocht dus we hebben het netjes gehouden.

Je ziet daar wel de mensen helemaal los gaan he? het lijkt net of het allemaal niet uitmaakt wat het kost, terwijl een hoop dingen echt niet zo goedkoop zijn.
Nou ja het was wel weer even leuk en met de rij had mijn man mazzel want er was nog een kassa waar niemand stond ( waarschijnlijk niet opgevallen want hij stond ook eerst in de verkeerde rij, maar een medewerker maakte hem erop attent ) dus hij was zo klaar terwijl ik nog rond liep te neuzen .

Groetjes Pharlap.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 17:44

Ik ben ook geweest vandaag.. Vond nou niet echt dat ze bijzondere dingen hadden..

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:06

Ga ik kijken, liggen er denk wel 300 dekjes. Geen 1 dekje in de goede maat. Cob dressuur....
Waardeloos is dat.

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:12

ik ga morgen pas rond een uur of 2
en zie wel wat ik koop
koop meestal dingen die ik al heb of gewoon voor de heb ahah

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:20

Ik ga morgenochtend, heb er zin in Heb heel veel nieuwe spulletjes nodig.

Liberte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 20:23

ik had ook niet de goede maat gevonden, want ik wou een cob en ik vond alleen maar full, toen ben ik naar binnen geweest om te kijken hoe groot een cob was en het leek hetzelfde als full, dus ik weer naar buiten gaan en een dekje pakken die ik leuk vond, het was een full, toen ging ik weer naar binnen en ik ging het vergelijken, en toen waren ze gewoon even groot :S ik vond dat echt raar, maja ik heb wel die full genomen en het paste precies goed

x_eva_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:25

Ik ben vanmiddag geweest en heb wonder boven wonder helemaal niks gekocht, ik had ook niks nodig. Ik was er rond 4 uur en toen was het echt niet druk, vond ik dan

happyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:26

Heb 2 zwepen, 3 sjabrakken, springschoenen, leren halster, thermolaarzen, singelbontje, onderlappen, en 2 dekensingel. En nog lick-it en lederolie ehn hanschoenen gekocht:P
Beetje veel kon me niet inhouden haha.

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 20:54

Ik heb een nieuwe Anky-winterdeken gekocht in de mokkakleur. Mijn vriend is gisteren ALLEEN naar hyporama geweest omdat ik zo graag scapa-artikelen wil. Wat denk je... duurt nog een maand!!!! Ben benieuwd of mn vriend dat niet gaat vergeten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 21:06

yousra schreef:
ik had ook niet de goede maat gevonden, want ik wou een cob en ik vond alleen maar full, toen ben ik naar binnen geweest om te kijken hoe groot een cob was en het leek hetzelfde als full, dus ik weer naar buiten gaan en een dekje pakken die ik leuk vond, het was een full, toen ging ik weer naar binnen en ik ging het vergelijken, en toen waren ze gewoon even groot :S ik vond dat echt raar, maja ik heb wel die full genomen en het paste precies goed

Maar dan had je wel veelzijdigheid of was je heel vroeg?

Vanmorgen om 10.00 uur waren er geen Cob Dressuur dekjes.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:01

Jaaah ben ook geweest, voelde me net zo'n kleuter in een snoepwinkel met al dat spul. Heb niet echt veel gekocht: grijs dress. dekje, dress.singel, longeerlijn en bijpassende grijze lamicell peesjes en strijklappen besteld (waren er alleen nog in cob, dus morgen even bij hypoplaza de fullmaat halen)
Ging eigenlijk voor een zwarte fleecedeken met hals in 205, hadden ze alleen nog maar in zo'n vieze groene moeraskleur, dus maar niet gedaan. Kijk nog ff verder. Maar ik morgen weer even, want ik moest snel in mijn pauze......

PolitieTed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 22:08

Ik ga vrijdagavond erheen. Wil sowiso zo'n fleecedeken hebben (liefst met hals) in 195. Hopen dat ze die nog wel hebben in een normale kleur. En hoop een winterdeken (met hals) op de kop te tikken. En verder nog wat kleine dingetjes.