Ik heb hiervoor al o.a. biks gehad van De Natuurlijke Weg , Havens-muesli-zonder-haver , Havens slobber en een biks , ook wat van Subli , Fyto Gold , Pavo AURA koeken .... en sinds een jaar voer ik haar Ultimate Balancer van Dodson , dat klonk geweldig omdat er heel veel hele goed stofjes inzaten en het niet echt als krachtvoer qua energie geldt. 100 gram per 100 kg paard. Dus op papier perfect ! Alleen het kost 75 euro per zak , en voor dat geld verwacht je toch een heel duidelijk verschil in je paard te zien....dat zag ik niet en ook spreekt die kippenkorrel waarin het geperst is me niet aan. Ruikt niet lekker , pony eet er niet bijzonder enthousiast van , ze wordt er niet extra heet door maar ik zie die gigantische prijs van dat voer niet als resultaat terug. Nu "moet" ik haar Glucosamine gaan geven , doe er ook Trias Olie bij van de Groene Os , en dan vind ik het overbodig om er ook zo'n duur voer bij te doen. Dus wil wat simpelers. Alle voeders hiervoor waren wel okee maar ik kon er dus maar weinig van geven of ze werd een stresskip. En ik zag er niet echt een lekker gezond glimmend paard voor terug dat heerlijk van d'r voertje stond te smikkelen...dus het is het nog niet helemaal.
Sommige reacties klinken wel hoopvol , bedankt !!

Het is natuurlijk altijd afwachten hoe die van mij erop reageerd , maar dan is het i.i.g. niet zo dat iedereen een stuiterend paard heeft ervan ofzo