Zuidlaarder markt! Wie is er allemaal geweest??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Jodievanmij

Zuidlaarder markt! Wie is er allemaal geweest??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 20:02

Vandaag was het weer zuidlaarder markt.. Ik was al om kwart voor 7 in zuidlaren en had zelf nog wat 2e hands spullen die ik niet meer gebruikte meegenomen om te verkopen... Om kwart over 7 ongeveer hadden wij onze spulletjes uitgelegd.. Had allemaal kleine dingen mee zoals oudere singels,halsters,bitten,dekjes.. heb toch nog voor 45 euro verkocht!!!

Wie is er nog meer heen geweest en heb je nog een paard/pony verkocht of een paard/pony gekocht??

ben benieuwd!

Napie

Re: Zuidlaarder markt! Wie is er allemaal geweest??

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:28

Ik ben er geweest. Ik had nachtdiest gehad en ben vanuit me werk (Drachten) doorgereden naar Zuidlaren. Was daar rond half 9. Was er nog nooit geweest. Ik dacht even kijken en dan weer naar huis me bed in. Ik heb een sprintje getrokken over de paardenmarkt. Er stond wel veel eczeempaarden. Ik heb me in kunnen hou om geen minishet te kopen en in me kofferbak te zetten .
Ik kwam na 3 kwartier terug op mijn parkeerplek, is mijn auto weg. Ik vloeken en tieren natuurlijk. Ik was moe en wilde naar huis. Niemand kon mij vertellen wie mij kon zeggen waar die was. Uiteindelijk een politiepost gevonden. Hij was dus weggesleept en buiten het dorp lags een landweg gedumpt. Moest nog een pokke end lopen ook. Gelukkig geen kosten want dat had ik echt niet kunnen betalen. Vond het wel een rotstreek. Alle andere auto's stonden in het plantsoen en de mijne half op de stoep/ half op de weg en niemand in de weg. Hij was ook net weg dat ik terug kwam. Heeft me uiteindelijk 2 uur gekost om hem terug te vinden.
Gaf wel een domper op deze markt.

Jodievanmij

Re: Zuidlaarder markt! Wie is er allemaal geweest??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-05 15:50

Ja inderdaad wat L*llig zeg!! onze auto stond gewoon op het fiestpad geparkeerd en niemadn die er wat van zei.. Ik vond ook dat er ontzettend veel exceem paarden stonden.. 1 had zelfs zo erg geschuurd dat je alleen nog zn hangend staartworteltje zag met geen sprietje haar er meer op echt sneu..was overigens wel een mooi paardje.. Die shetjes waren echt zo lief!! op een gegeven moment kregen ze ruzie met elkaar dat was wel even grappig.. sprongen ze overelkaar heen haha...het was voor mij ook de eerste keer maar ga volgend jaar zeker weer heen..