Ik ben er geweest. Ik had nachtdiest gehad en ben vanuit me werk (Drachten) doorgereden naar Zuidlaren. Was daar rond half 9. Was er nog nooit geweest. Ik dacht even kijken en dan weer naar huis me bed in. Ik heb een sprintje getrokken over de paardenmarkt. Er stond wel veel eczeempaarden. Ik heb me in kunnen hou om geen minishet te kopen en in me kofferbak te zetten
.
Ik kwam na 3 kwartier terug op mijn parkeerplek, is mijn auto weg. Ik vloeken en tieren natuurlijk. Ik was moe en wilde naar huis. Niemand kon mij vertellen wie mij kon zeggen waar die was. Uiteindelijk een politiepost gevonden. Hij was dus weggesleept en buiten het dorp lags een landweg gedumpt. Moest nog een pokke end lopen ook. Gelukkig geen kosten want dat had ik echt niet kunnen betalen. Vond het wel een rotstreek. Alle andere auto's stonden in het plantsoen en de mijne half op de stoep/ half op de weg en niemand in de weg. Hij was ook net weg dat ik terug kwam. Heeft me uiteindelijk 2 uur gekost om hem terug te vinden.
Gaf wel een domper op deze markt.