ongelukkig paard.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

melody83

ongelukkig paard.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 19:54

Hoi,

Nu ben ik een paar weken geleden naar een ander pensionstal verhuist, maar nu kan ik zien dat mn paard er echt ongelukkig is.
De verzorging is daar uitstekend hoor daar niet van.
Maar ze is drachtig en eet wat slechter en is daardoor ook wat afgevallen niet dat dat zo'n ramp is maar toch.
Ze is heel chagerijnig terwijl ze echt een heel vrolijk paard is en ziet er gewoon "dof" uit.

Nou heb ik eingelijk al een beetje bestoten dat ze dan maar weer terug gaat naar haar oude stekkie dan maar wat minder luxe..

Maar wat is jullie mening wat zouden jullie doen??

spoekie

Re: ongelukkig paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:31

Als ze echt ongelukkig is, zou ik terug gaan. Je kunt ook nagaan wat er hier dan zo anders is dan daar. Misschien moet ze wel gewoon nog wennen en mist ze haar vriendjes en gaat het over een tijdje wel over... ik zou het nog even aankijken, gaat het echt niet meer, dan zou ik teruggaan (als dat een optie is)

Terence

Re: ongelukkig paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:38

Als ze te lang in dit gedrag blijft hangen, kun je misschien denken aan ondersteuning van Bachbloesems of aromatherapie. Op mijn site vind je daar veel info over.
Succes ermee en hopelijk kan ze snel haar draai vinden in haar nieuwe stal.