Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en indd, Succes!

Myra1 schreef:Met een braaf paard ervoor erin zou je kunnen proberen. Mijn pony vind water totaal niet eng, maar is wel bang 'weg te zakken' in vreemd water. Ze checkt dus eerst de bodem door te stampen. Als ze het dan nog niet helemaal vertrouwd helpt het bij mij als ik er eerst in ga staan en dan een beetje aandring. Dan loopt ze er zo in.
Ik heb trouwens ook een paard gekend dat enkel achterwaarts het water in wilde...

Myra1 schreef:Met een braaf paard ervoor erin zou je kunnen proberen. Mijn pony vind water totaal niet eng, maar is wel bang 'weg te zakken' in vreemd water. Ze checkt dus eerst de bodem door te stampen. Als ze het dan nog niet helemaal vertrouwd helpt het bij mij als ik er eerst in ga staan en dan een beetje aandring. Dan loopt ze er zo in.
Ik heb trouwens ook een paard gekend dat enkel achterwaarts het water in wilde...
Buxy schreef:omdat ik heel graag marathon met hem wil gaan rijden.. en hij dan toch echt door het water moet..
Buxy schreef:voor de verduideliking.. mijn paardje loopt voor de wagen.. en dan wil ik graag wedstrijden gaan rijden, en daarbij is dus alteid een waterbak, dus zou het heel erg handig zijn als hij er doorheen ging..

Olympia schreef:En waarom moet hij zo nodig door een plas heen
liltje schreef:
Het is maar om een voorbeeld te geven, Brigitte.
Ik zou graag eens met hem op het strand het water in willen.
Ik nam die plas alleen even als voorbeeld.