Afgelopen jaar moest mijn buurman zijn eigen tuiger in laten slapen, paardje was al 24 en hield overal vocht in de gewrichten vast. Mijn buurman was er helemaal kapot van, en van mij mocht hij wel Romein verzorgen en inspannen. ij was er zooo blij mee, 5x per week nam hij Romein wel eens mee, en Romein was alles voor hem!
Romein heeft afgelopen maand al verschillende keren een koliekaanval gehad en staat nu in de kliniek, wat er verder gaat gebeuren weten we nog niet, maar het ziet er treurig uit
Hij staat er zo zielig bij, die Romein, die anders zo trots voor de kar staat.
Ik had laatst een super mooie foto gemaakt, van Romein voor de kar, en me buurman op de bok, en heb deze foto, vergroot en ingelijst al klaar liggen, als, mocht Romein het niet halen, dan heeft hij er een mooie herrinering aan!
Nou had ik het er met mijn vriend over, en misschien willen we een nieuwe tuiger kopen, voor me buurman.
Ik vind dat hij zelf moet bepalen of hij dat wl, wanneer en welke, maar mijn vriend zei dat het misschien iets was om al een nieuw paardje te kopen!
Wat vinden jullie?
Ik vind het een nogal moeilijke situatie!

) Met zijn 3e hebben we besloten, dat het zo niet langer kan, en mocht zijn toestant nu niet binnen enkele dagen verbeteren dan, dan