Wat zou eva waard zijn

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Wat zou eva waard zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 19:41

Eva mijn 2 jarige pony wil ik misschien verkopen, maar wat zal ze waard zijn. Het is een merrie van 2 jaar (van april) en heeft een aparte roan kleur. Ze is super aanhankelijk, en blijft je stalken hoe meer aandacht hoe beter. Ze kent het grondwerk (draven stappen en galoperen, en ook weer netjes halthouden en naar je toe komen, en op simpele hulpen keren) Ze kan ook de basis van longeren aan de lijn en heeft al zadel en hoofdstel op en ingehad zonde problemen. Ik heb ook een begin gemaakt van lange lijnen. Ze kan gepeotst worden en is natuurlijk netjes geënt bekapt en ontwormt. Ze is sociaal naar andere paarden en kan dus bij vele paarden staan. Ze wilt graag werken en heeft mooie gangen. Ze kan ook netjes springen al heb ik dat nog niet echt gedaan vanwege haar leeftijd. Ze is nu zo'n 1,33 groot. Haar moeder en zusje zijn een stuk kleiner (moeder 1,22 en zusje is nog maar jaarling maar wordt ook niet groot a/b pony)
Hier wat foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ze verandert dus erg van kleur en is nu weer donkerder
Ik heb ook nog foto's van haar moeder:
Afbeelding
Afbeelding
en haar zusje (voorste pony achterste is eva)
Afbeelding

xx_Irisje

Re: Wat zou eva waard zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:03

is een sticky voor, heb al getempt

Oscar
Forumcoördinator

Re: Wat zou eva waard zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 10:48

Op Rassenpraat lopen diverse taxatietopics.
Ik zal hier een slotje op zetten.