Wij gaan misschien een trailer aanschaffen. Nu hebben we nog nooit eerder een trailer gekocht dus graag wat advies gevraagd. Welke merken staan goed bekent? Het moet iig een 1,5 of 1,75 paards trailer zijn. Alvast bedankt
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
XLC70 schreef:Ik heb zelf een Atec Olympialine. Dat is een 1.75 paards polyester trailer. Hij heeft uitklapbare ramen, panieksluiting bij de borststang en een Alcon chassis (dat schijnt volgens paps de beste te zijn) Ook qua prijs/kwaliteitsverhouding mag hij er wezen!
Hij bevalt mij super goed!
barreltjuh schreef:@ XLC70 hoeveel hebben jullie ongeveer betaald voor deze trailer en waar hebben jullie hem vandaan?

barreltjuh schreef:Ja dat was ik ook al van plan. Zijn er ook mensen met ervaringen met humbauer trailers? Of heja?
wat is eigenlijk een 1,5 en 1,75 paards trailer?? dat vraag ik me al een tijdje af
zoiets had ik al in gedachten maar wist t niet zkr
en hij kan weer 15 jaar mee.youngster schreef:Ik heb op het moment een Hotra Elegance, die bevalt mij ook prima.

barreltjuh schreef:Ja dat was ik ook al van plan. Zijn er ook mensen met ervaringen met humbauer trailers? Of heja?
)