onderlappen hoe gebruiken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Maaike14

onderlappen hoe gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 06:23

Hoi,

Hoe kun je het best die onderlappen eronder doen? als ik ze zo eromheen doe zijn ze te groot of moet je ze doormidden knippen?

En hoe doe je dan de bandage erom heen???

Perla

Re: onderlappen hoe gebruiken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 06:53

hej
het licht er aan wat voor onderlappen je hebt en of je ze gebruikt voor stal/reis bandages of werk bandages

ik heb zelf eskadron onderbandages en ben er heel tevreden over dezen kun je niet afknippen je moet ze op maat kopen geloof ik

als je vilten onderlappen hebt die kun je wel afknippen maar je moet er wel goed om denken dat je er niet te veel afknipt houfd hem bij het been zodat je kan zien wat je nodig bent

als je stal/reis bandages omdoet die moetten verder door naar beneden dus heb je meer onderlap-lengte nodig

Maaike14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-05 18:42

ik heb vilten onderlappen en van die elastische werkbandages

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 19:48

Als ze iets boven of onder uitsteken is dat opzicht geen punt. Als je weet hoe je moet bandageren dan komt dat wel goed. Het beste is gewoon om de onderlap om het been te doen, zo dat hij 'sluit' naar achteren, als in je trekt hem naar achter en hij blijft goed zitten. Naja, en dan bandageer je natuurlijk dezelfde kant op