Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Rianneke schreef:hmmm een hele tijd geleden hadden ze in nijmegen een aanbieding voor 100 euro... dus je zult ze vast wel eens ergens goedkoper kunnen vinden... even de aanbiedingen nakijken denk ik zo

missnynke schreef:vanaf 200 euro voor de standaard modellen, maar soms heb je ook overjarige modellen in niet alle maten, en dan met korting, soms voor maar 75 euro
dusja... je kan zoveel kanten op met leren laarzen, het is ook maar net wat je lekker vind zitten..... maar met een standaard petri kom je vrij goedkoop uit denk ik. en als je in rotterdam woont, zou ik gewoon naar commijs gaan, dan krijg je ook nog eens 10% korting
daar heb ik die van mij trouwens ook vandaan, en me zusje heeft ze bij sta-rho gehaald in rhoon
TerrorBabyNL schreef:Idd de Petrie Perfect zijn €200,-, MAAR er zit een coating laag op die er vrij snel af gaat (ziet er niet uit) kan beter iets meer uitgeven dan dat je er maar 2 maanden plezier van hebt