Voornamelijk losgooien in de bak met 2 vriendjes en opjagen, fietsen, longeren en natuurlijk voor de kar.
Hij krijgt echt al wat meer bespiering (voornamelijk op zijn kontje) en hij heeft een mooi slank lijntje (naar mijn mening).
Hiervoor heb ik eigenlijk nooit veel aan zijn conditie gedaan. We wandelde wel eens, en af en toe opjagen, maar daar krijg je niet echt conditie van (tenminste niet als dat om 2 maal in de week gaat). Maar wat me laatst opviel is dat hij echt niet zweet, of nauwelijks. Een half uur aan de hand fietsen stelt voor hem niet voor. Geen drupje zweet, hoogstens iets achter zijn oren. Wel erg blazen.
Betekend dit dat ik niet lang/hard genoeg met hem train? Of is het gewoon normaal dat hij amper zweet?
Verder nog een vraagje over het eten, of jullie het goed/genoeg vinden.
Per dag:
* Dag en nacht op de weide waar gras staat.
* Iedere dag 1 plak hooi voor Pinky & Mysty samen
* 3/4 kg basisbrok
* 2 handjes structuur mueslie
* ong 4 winterpenen
Wat vinden jullie ervan?
Verhogen, verlagen of goed? Ik vind dat hij nu mooi in vorm is. Vrees dat hij van de zomer wel wat dikker gaat worden (gras....) maar we hebben al een paddocje afgezet om dat (hopelijk) te voorkomen.
Zo ziet hij er nu uit.
Groetjes Kim

denk dat het niet erg is hoor
of wanneer je zijn ribben gaat zien, moet je gaan aanpassen, maar je doet het prima. Ik sluit me overigens bij de rest aan qua zweten