Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
??? Is het een renpaard geweest?
ben niet zekers) heeft ze kunen redden door bij ons op de manege te plaatsen. Nu staat hij hier 1 jaae en is ze nog nooit komen kijken. Na een 8tal maanden was er een meneer die het paard ging 'verzorgen' samen met zijn dochter. Ze hebben dat paard enkel wat gepoest enzo, want een zadel hadden ze niet, en die man kan toen nog niet rijden. Nu is die man op les gegaan en heeft na 4 maanden les een paard voor zich en zijn dochter gekocht. Daarmee heeft hij 'geen tijd meer' (geen zin) in micky. Daarom zoeken ze nu iemand anders. De eiegenaares is niet erg geinterreseerd, wnat ze hodu zich niet aan afspraken volgns die meneer. Ze ging eens een zadel enzo brengen, maar dat kwam er nooit van, te druk zei ze...
zal er zeker rekening met houden!
Alvaron schreef:Misschien even voor de duidelijkheid; een renpaard (galoppeur) wordt in Belgie een vluchter genoemd. Het is dus geen paard met vlucht gedrag, maar een ex renpaard
ik dacht dat nederland dat woord ook gebruikte voor renpaard
Ik dacht een heel bang paard. Waar je door zijn angst wijnig mee kan
en dat is dan ook minder goed afgelopen uiteindelijk. Jammer voor de moeite en het paardje.pantarhei schreef:beetje triest als de manege zelf dan ook het paard geen beweging heeft gegeven. Of begrijp ik het niet goed dat hij een jaar lang alleen in zijn box heeft gestaan?
Als jij hem niet kan doen en hij blijft de rest van zijn leven in die box was het beter dat ze hem destijds niet 'gered' had.