Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mariana schreef:Ik heb de Subli basisbrok van de Welkoop en daar betaal ik € 6.45 voor een zak van 25 kg.
#Ymke# schreef:vind de prijs die jij voor een basisbrok betaald vrij duur. Bij ons betaal je voor een huismerk basisbrok 25 kg €5,70. Ik heb zelf de pavo all sports(sportbrok) en betaal hier voor 25 kg €8,85 voor.
kimmegie schreef:Ik geef mijn paard havens basis sportbrok en betaal voor een zak van 25 kilo 5,95

johndeertje schreef:kimmegie schreef:Ik geef mijn paard havens basis sportbrok en betaal voor een zak van 25 kilo 5,95
das ook niet duur zeg!!!kun je een pony van 19 jaar ook wel sportbrok geven dan..die af en toe buitenritje maakt..of zou je dna de gewone doen van havens die zijn zekers nog goedkoper..
Daar doe ik dan wel twee maanden mee...
maverick schreef:havens dravers brok € 6.80
Havens merrie brok € 8,25
Havens derby compact € 9,50
johndeertje schreef:hoeveel betalen jullie voor een basisbrok per zak bijv 25 kg? ik heb vandaag een zak eigen merk basisbrok gekocht(goeie brok) van 25 kg voor €7,25...is dat een normale prijs...johndeertje
ben erg beniewd naar de reacties..

jessie84 schreef:maverick schreef:havens dravers brok € 6.80
Havens merrie brok € 8,25
Havens derby compact € 9,50
zijn dat geen vastgestelde prijzen ik ben gestopt met havens ik betaalde meer