Mensen uit omgeving Dalem, Hapert? uitrijmogelijkheden?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ArcesStables

Mensen uit omgeving Dalem, Hapert? uitrijmogelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-05 14:21

Op het moment zijn we aan het kijken voor een huis in brabant, waar dus ook alles aan huis moet komen ... dus weiland stallen etc.

maar een van mijn pre's is dat je ook vlot bij een bos of natuurgebied kan zijn om lekker uit te stappen of gewoon een bos training.

Nu hebben we een huis in Dalem, Hapert gevonden en las ik dat er een natuurgebied id buurt was, als ik het goed heb de Pan...

Op het eerste oog leek dit op de kaart ook aardig groot...

Zijn er mensen die uit deze omgeving komen en dus ook weten of dat je er ook aardig kan rijden? als dit al kan? en of het ook een beetje oppervlakte heeft.

griebels

Re: Mensen uit omgeving Dalem, Hapert? uitrijmogelijkheden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 09:16

Je kunt uitrijden tot en met Belgie... Pb Stalleke eens, die weet je wel te vertellen hoe en waar precies. Heb je al een stal gevonden?

ArcesStables

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 09:38

ja stalleke heb k ook op msn maar die is op t moment nog op stage.
Want k zag dus wel dat er bijvoorbeeld een natuurgebied was maar dan is het altijd nog de vraag of je er mag komen, plus dat als je er vanaf de kant van hapert wil komen er dwars langs de A67 loopt... maar daar zal je dan waarschijnlijk ondr of over door gaan neem ik aan?

we hebben wel weer wat gezien maar het is dna altijd nog de vraag of het wat is he:
http://www.boxmakelaardij.nl/aanbod_spec.php?id=6

zag er op het eerste gezicht leuk uit ... dan alleen de stallen wat vernieuwen (nieuwe deuren) en de bak vergroten... van de week een bezichtigings afspraak maken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 22:34

je kan zo naar de cartierheide vanuit hapert richting eersel/bergeijk/belgische grens
ga zef meestal andere kant op maar als je tussen eersel en hapert het bos in gaat, vlakbij dalem zit je dan, kan je zo naar dennelucht rijden(soort bokkenrijder ) en ook naar cartierheide enzo

mooi gebied daar hoor!
toch dat huis in dalem ja die ene wat oudere volgens mij, maar met bak etc er al bij waarvan je zei dat ze de stallen wel eens konden schoonspuiten

ow en je gaat idd over het viaduct heen over de A67, maar kan er op een andere plaats ook onderdoor

[edit] zie dat je de link erbij hebt gezet