Imperial riding catalogus?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Imperial riding catalogus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-05 11:26

Ik heb afgelopen week de catalogus van imperial riding binnen gekregen.
Nu vroeg ik me af, kan je daar uberhaupt wel iets kopen?
er staan helemaal geen prijzen bij ofzo.
Of is het eigenlijk alleen bedoeld voor 'grootverbruikers' zoals een ruitersportzaak enzo?

_Angelique_

Re: Imperial riding catalogus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 12:46

ja dat vraag ik me idd ook af, kan nergens de prijzen vinden.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 14:00

Ik snap werkelijk niet waarom het een hobby van sommigen is om catalogi te sparen. Die boekwerken kosten toch vaak al een paar euro en het is een beetje zonde als die gewoon bij allerlei (ik noem ze maar..) Penny's in de kast staan.
Imperial Riding levert inderdaad niet direct aan de consument. Daarvoor zul je naar een winkel moeten. Kijk eens op hun site en doe je postcode check. Op die manier zie je direct welke winkel bij jou in de buurt IR verkoopt of in ieder geval voor je kan bestellen. Succes!

pegasus1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 14:09

Deze catalogus is idd voor de tussenhandel, van groothandel naar winkel, bedoeld.
Klanten kunnen wel deze catalogus aanvragen, maar uiteraard zonder prijzen omdat er geen directe levering aan eindgebruiker is.
Via je imperial dealer kun je dit dan kopen. Hier lopen de prijzen ook enigzins uiteen. Er is een adviesprijs, maar iedere winkelier is vrij om te vragen wat ie wil.

Hetzelfde met de catalogus van UKAL (o.a. Norton en Equi-theme) deze maken de laatste tijd heel veel reclame in de paardenbladen. Je kunt zo'n catalogus ophalen bij de winkelier die deze merken verkoopt. Uiteraard zonder prijzen.
Stukje goedkope reclame zo. Het is veel goedkoper om zo'n catalogus bestemd voor de detailhandel in een grotere oplage te drukken en dan onder de klanten te verspreiden, dan advertentie na advertentie te moeten plaatsen. Nu heb je een totaal overzicht en wat niet op voorraad is bij je locale dealer kan dan mogelijk nog wel nabesteld worden.

Vind de catalogie wel altijd leuk om alle nieuwtjes op paardengebied en de nieuwste seizoenkleurtjes te bekijken...

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 14:48

Ik heb dus ook de catalogus van Imperial Riding en Ukal en ik vind het erg handig. We hebben hier een kleine ruitersportzaak en als ik iets speciaals wil hebben, moet de eigenaresse van de winkel dat eerst opzoeken in haar catalogi van wie ze dat artikel kan leveren en in welke types het er is. Nu kijk ik op mijn gemak thuis, vraag aan haar de prijs en bestel het (als de prijs niet teveel tegen valt dan ), scheelt een hoop tijd in de winkel. Zelfde geldt voor Harry's Horse, ik kijk op het internet wat ik wil hebben en geef het bestelnummer door.

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 15:55

Ik heb de catalogus ook, dan kan ik bij mijn ruitersportzaak precies de dingen bestellen die ik wil en ben ik niet afhankelijk van het assortiment in de winkel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 17:15

GeJe schreef:
Ik snap werkelijk niet waarom het een hobby van sommigen is om catalogi te sparen. Die boekwerken kosten toch vaak al een paar euro en het is een beetje zonde als die gewoon bij allerlei (ik noem ze maar..) Penny's in de kast staan.
!

Ik kan het je ook niet ook niet uitleggen maar ik heb die tik dus ook!
Ik ben naar de Equitana geweest dit jaar en overal lekker dikke boekwerken megenomen en dan lekker en middagje, koppie thee, koekie op de bank lekker bladeren. Het ergste is nog dat ik dus niets meer hoef te hebben, ik kan 4 zaken bezoeken en niets kopen, maar ben gek op tuig dus ben zeer benieuwd wat er allemaal op de markt is!
Misschien is er wel ergens een anonieme-catalogusgroep waar ik in mee kan praten over mijn verslaving.....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-05 18:23

Vind ik wel makkelijk als iedereen die catalogus heeft Kun je precies het artikelnummer doorgeven aan mij, en dan kan ik het voor je bestellen Zouden meer klanten moeten doen

pegasus1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 07:38

figora schreef:
Vind ik wel makkelijk als iedereen die catalogus heeft Kun je precies het artikelnummer doorgeven aan mij, en dan kan ik het voor je bestellen Zouden meer klanten moeten doen

Dan moet je wel leverancier zijn van al die merken waar je klanten mee aankomen.....

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 08:59

pegasus1 schreef:
figora schreef:

Dan moet je wel leverancier zijn van al die merken waar je klanten mee aankomen.....

De meeste merken kan ik ook leveren, maar het gaat hier om Imperial, en die kan ik sowieso leveren

Linde90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 09:03

ik wil ook een catalogus! weet iemand de site van imperial riding?

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 09:05

Carlaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-05 09:11

Edit: Figora was me al voor. Krijg je als je je scherm in een topic laat staan.

Maar jee, hij was moeilijk he?