Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) zodat ze weer conditie opbouwt en wat kalmer wordt. Ik weet niet wat je voert, maar wellicht kun je dat ook wat aanpassen.
Ze eet gewoon het hooi op wat uit haar eigen weiland komt
Ze verandert elke keer van weiland, de ijsbaan (in de winter voor schaters
) en een klein stukie weide..
In de zomer.. laten ze haar zo lang mogelijk op de winterweide.. om het gras te maaien en te 'oogsten' voor hooi/stro.. en dat hooi krijgt zij dan! In de zomer, mag arlinde lekker op de ijsbaan staan.. dan heeft ze alle ruimte! Haar winter-weide is als groot.. maar die ijsbaan al helemaal! pricilia schreef:Ze staat alleen, dag en nacht op een hele grote weide..
Ze krijgt gewoon alleen hooi, geen brok ofzo.. verder krijgt ze aardappelschillen..Maar het voer kan ik niet aanpassen!
Ik heb geen longe, (vandoor ook stro touwtjes) ik heb ook geen bitstukje.. ik doe dus en halstertouw.. door bijde bit ringen.. en dan onderaan vast maken.. aan het einde van de strotouwtjes heb ik ook een halstertouw..

* KiWiKo schreef:Ik denk dat je beter een ander verzorgpaard kan zoeken. zonder goede begeleiding kom je er echtniet met dit paard
Dat wordt vlink zeuren bij me ouders.. of ze haar willen kopen...