Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
zijn er misschien meer mensen die het misschien weten?
want het lijkt of mijn pony het namelijk niet leuk vind. wel dus 
Rhona17 schreef:misschien springt ze liever en vindt ze dus dressuur niet zo leuk!!
maar ik ook
Sterre_Nanza schreef:Mijn paardje heeft ook altijd zijn oortjes naar mij toe gedraaid. Wat krijg ik vaak te horen dat hij sjaggo is... Ik weet wel beter
Anouar15 schreef:Dat betekend gewoon dat ze met jou bezig is. Ze let op jouw en is geconcetreerd op jouw. Alleen maar goed dus.
Als ze de oren naar voren heeft is ze niet meer bezig met jou maar met de omgeving.
Met longeren zul je ook zien dat ze altijd het binnen oor naar je toe gedraaid hebben.
sweetheart schreef:als mijn paardje in de regen rijdt.. dan legt ie zijn oren horizontaal opzij... hahahahaha dan val ik er bijna af van het lachen!
Of hij probeert op die manier wel eens aan te geven dat hij nu zo langzaam wel heeeeel erg moe is en dat we dringend moeten stoppen
) Anouar15 schreef:Ja, dan zien ze wat. Maar als ze ergens bang voor zijn kunnen ze ook hun oren naar voren hebben om het voorwerp waar ze bang voor zijn te bekijken. En dan zijn ze niet vrolijk.
En een paard dat z'n oren losjes opzij heeft hangen kan ook vrolijk zijn.
Elena schreef:hey,
wie heeft mijn titel bewerkt? een 1 of andere karin

Elena schreef:hey,
wie heeft mijn titel bewerkt? een 1 of andere karin